کد خبر : 1716861 | 11 آبان 1399 ساعت 20:43 | 90.8K بازدید | 0 دیدگاه

زوج مورد علاقه رونالدو پیدا شد؟ (عکس)

آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی یوونتوس تولدی دوباره در ترکیب این تیم داشته است.


به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا در دوره دو ساله اول حضور خود در یوونتوس احتمالا بهترین روزهای دوران ورزشی خود را سپری کرد و با این تیم تا آستانه فتح لیگ قهرمانان نیز پیش رفت. در ادامه آلوارو موراتا در رئال مادرید، چلسی و اتلتیکومادرید چندان موفق نبود و حالا این فصل در یوونتوس نمایش درخشانی تا اینجا داشته است.

 

گرچه نام های فراوان از جمله لوییس سوارز و ادینسون کاوانی برای انتقال به تورین مطرح شد، اما در نهایت آلوارو موراتا با قراردادی قرضی با بند خرید از مادرید به سری آ مهاجرت کرد. موراتا در این مدت کوتاه حضور در ترکیب یوونتوس در شش بازی موفق به زدن چهار گل و ارسال دو پاس گل شده و بسیار تاثیرگذار بوده است.

 

اگرچه که تصمیمات میلیمتری داوران اجازه نداد تا کارنامه گلزنی آلوارو موراتا از این هم درخشان تر شود. به عنوان مثال هر سه گل او در دیدار مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان آفساید اعلام شد و جالب اینجاست امروز برابر اسپزیا نیز یک بار این اتفاق رخ داد. اما در نهایت آلوارو موراتا در بازی امروز با یک گل و ارسال یک پاس گل برای کریستیانو رونالدو نشان داد در ادامه فصل می تواند زوج مورد علاقه این ستاره پرتغالی لقب گیرد. این در حالیست که شاید در ابتدای انتقال آلوارو موراتا به یوونتوس، برخی هواداران این تیم امید چندانی به درخشش او نداشتند.

 

1540354

 

1540353

 

1540374

دیدگاه‌ها