کد خبر : 1716868 | 11 آبان 1399 ساعت 21:44 | 24.3K بازدید | 3 دیدگاه

کمپانی مقابل یکه‌تازی یاران بیرو؛

رقیب بیرانوند گل خورد، آنتورپ باخت

تیم آنتورپ بدون حضور دروازه‌بان ایرانی خود در ترکیب مقابل اندرلخت شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌های هفته یازدهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم رویال آنتورپ که علیرضا بیرانوند را مثل مسابقه اخیرش جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۶ امروز در استادیوم لوتو پارک با اندرلخت رده هشتمی دیدار کرد.

 

یاران بیرانوند که در هشت مسابقه رسمی داخلی و اروپایی هیچ شکستی نداشتند و با یک مساوی و هفت پیروزی نتایج فوق‌العاده‌ای به دست آورده بودند، امروز نتوانستند این روند را برابر اندرلخت که هدایت آن را کمپانی کاپیتان سابق منچستر سیتی برعهده دارد، ادامه دهند.

 

 

1540387

 

 

اندرلخت پس از یک مساوی و یک برد اخیرش، در دقیقه ۷۶ بازی امروز مقابل رویال آنتورپ با شوت تماشایی و فنی پائول موکائیرو نیجریه‌ای از پشت محوطه جریمه، دروازه ژان بوته فرانسوی را باز کرد تا به برتری یک بر صفر دست پیدا کند.

 

تیم رویال آنتورپ با این شکست که سومین باخت فصل آنها بود و به روند ۶ پیروزی اخیرشان خاتمه داد، ۲۰ امتیازی ماند و در جایگاه چهارم جدول ژوپیر لیگ بلژیک قرار گرفت و فرصت صدرنشینی را از دست داد.

 

 

1540386

 

 

علیرضا بیرانوند که در دو دیدار لیگ اروپا مقابل لودوگورتس بلغارستان و لستر سیتی انگلیس نیمکت‌نشین بود، امروز برابر اندرلخت پس از سه هفته به فهرست تیمش در رقابت‌های ژوپیر لیگ بازگشت ولی جزو نفرات ذخیره بود.

 

1540388

دیدگاه‌ها