کد خبر : 1716967 | 12 آبان 1399 ساعت 13:45 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی تلخ شیجیاژوانگ برابر شنزن؛

نجات یاران پورعلی گنجی؛ تیم قطبی نزدیک به سقوط!

تیم شیجیاژوانگ اور برایت با نتیجه تساوی در مقابل شنزن، در مجموع بازی پلی آف را به این تیم واگذار کرد.

نجات یاران پورعلی گنجی؛ تیم قطبی نزدیک به سقوط!

به گزارش "ورزش سه"، در بازی رفت که به میزبانی شنزن کایسا برگزار شد، یاران مرتضی پورعلی گنجی توانستند با گل بحث برانگیز و مشکوک به آفساید، تیم شیجیاژوانگ اور برایت را با نتیجه 1-0 شکست دهند. همین نتیجه هم در نهایت به کارشان آمد و باعث شد تا از سقوط نجات پیدا کنند.

در بازی برگشت هم که میزبانی تیم افشین قطبی برگزار می‌شد، این شنزن بود که با گل دقیقه 30 از حریف خود پیش افتاد اما دو خارجی شیجیاژوانگ خیلی زود ورق را برگرداندند. در دقیقه 45+1 پاس ماتئوس سبب شد تا موریکی از سد دفاع شنزن بگذرد و دروازه را باز کند. 12 دقیقه پس از آغاز نیمه دوم دوباره شیجیاژوانگ گلزنی کرد؛ این بار موریکی روی اشتباه عجیب و غریب خط دفاعی حریف سفیدپوش دروازه را گشود و با حرکت به سمت طرفداران این گل را جشن گرفت.

 

1540539

 

اما این پایان کار نبود. در دقیقه 80 و در لحظاتی که شاگردان افشین قطبی خود را آماده گل سوم می‌کردند، اشتباه مدافع خودی توپ را در درون دروازه پولیانگ شائو قرار داد. یک ارسال از روی نقطه کرنر باعث شد تا مدافع شیجیاژوانگ به جای دفع توپ، آن را به سمت دروازه خودی بفرستد تا بازی با نتیجه 2-2 به پایان برسد.

 

با این نتیجه تیم مرتضی پورعلی گنجی که در هر دو بازی فیکس بود، از سقوط نجات پیدا می‌کنند. اما تیم افشین قطبی یک بازی حساس برای رتبه پانزدهمی خواهد داشت که اگر در آن ببازد به لیگ یک می‌رود اما با پیروزی در آن شانس حضور در لیگ را دوباره پیدا می‌کند.

 

1540541

دیدگاه‌ها