کد خبر : 1716982 | 12 آبان 1399 ساعت 15:35 | 34.6K بازدید | 3 دیدگاه

قطبی با فرمول قهرمانی پرسپولیس به دنبال نجات!

افشین قطبی پس از موفقیت هایی که در نیم فصل اول سوپرلیگ چین به دست آورد، حالا در موقعیت سختی قرار گرفته است.

قطبی با فرمول قهرمانی پرسپولیس به دنبال نجات!

به گزارش "ورزش سه"، او که تا چند ماه پیش تیم تازه لیگ برتری شده اش را به سمت لیگ قهرمانان آسیا هدایت می‌کرد، به سبب قوانین جدید در سوپرلیگ چین به پلی آف سقوط رفت و حالا با دو شکست، در موقعیت سختی گرفتار شده است.

 

تیم او امروز در حالی مقابل شنزن متوقف شد که شکست با گل مشکوک به آفساید در بازی رفت، سبب شد تا شیجیاژوانگ در مجموع بازی را واگذار کند و به بازی پانزدهمی-شانزدهمی برود. حالا شیجیاژوانگ اور برایت باید بازی پایانی را با ووهان زال برگزار کند.

سوپرلیگ چین به خاطر شیوع ویروس کرونا و تعویق چند ماهه مسابقات ورزشی، این فصل به شکل متمرکز در دو گروه 8 تیمی برگزار شد و سپس 4 تیم پایین جدول برای فرار از سقوط و 4 تیم بالا برای سهمیه و قهرمانی به میدان رفتند.

حالا تیم قطبی در صورت باخت مقابل ووهان زال به لیگ یک سقوط خواهد کرد اما پیروزی، شانس بقا را بالا می‌برد. آن ها با عبور از ووهان زال، به مصاف تیم بازنده پلی آف لیگ یک می‌رود و در صورت شکست این تیم در لیگ برتر می‌ماند.

 

افشین قطبی که 13 سال پیش با دو برد در آخرین بازی های فصل پرسپولیس مقابل صباباطری و سپاهان را به دراماتیک ترین قهرمانی تاریخش رساند، حالا امیدوار است تیم شیجیاژوانگ را با این دو برد در لیگ برتر نگه دارد.

شیجیاژوانگ تیمی متوسط در فوتبال چین است که سال گذشته با هدایت افشین قطبی از میانه های جدول لیگ یک به منطقه سبز صعود رسید و حالا در نخستین فصل بازی در سوپرلیگ، تلاش می‌کند تا این سهمیه را نگه دارد.

دیدگاه‌ها