کد خبر : 1716987 | 12 آبان 1399 ساعت 16:08 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

عاشق این بازی های پرفشاریم

واران: بازی با اینتر مثل یک فینال است

رافائل واران معتقد است رئال آماده بازی فردا برابر اینتر است و برای برد پای به زمین خواهد گذاشت.

واران: بازی با اینتر مثل یک فینال است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا شب در زمین خود به مصاف اینتر خواهد رفت. این بازی از روز سوم لیگ قهرمانان برگزار خواهد شد و هر دو تیم به خصوص رئال نیاز حیاتی به پیروزی دارند. رئال از دو بازی قبلی خود یک امتیاز کسب کرده و اینتر هم با دو تساوی دو امتیازی است. معضل اینتر برای بازی فردا غیبت احتمالی روملو لوکاکو به دلیل مصدومیت است.

 

 

1540577

 

 

رافا واران مدافع فرانسوی رئال در نشست خبری این بازی و در مورد غیبت لوکاکو گفت:« او را خوب می شناسم. لوکاکو وقتی در منچستر بود یک بار برابر ما بازی کرد و در بازی های ملی هم با او روبرو شده ام. وقتی من در لانس بازی می کردم، او بازیکن اندرلخت بود. لوکاکو مهاجم خوبی است ولی اینتر هم تیمی کامل در اختیار دارد. تیمی منسجم و سازمان یافته هستند. حریفی بزرگ و خطرناک.»

 

فشار حداکثری زودهنگام روی رئال:« شرایط ما در لیگ قهرمانان اندکی متفاوت است و خیلی به آن عادت نداریم. این بازی برای ما یک فینال است ولی تیم هستیم که قدرت شکست اینتر را داریم. انگیزه بالایی داریم و به این بازی به عنوان یک فرصت خوب برای جبران نگاه می کنیم.»

 

 

1517360

 

 

بازی کنار سرخیو راموس:« به عنوان یک مدافع، هر زمان که تیم منسجم و متحد در کارهای دفاعی ظاهر می شود، احساس راحتی بیشتری دارم. وقتی تیم خوب دفاع نمی کند، طبعا فشار روی دفاع بیشتر می شود. این اواخر بدون سرخیو راموس در لیگ قهرمانان نتایج خوبی کسب نکرده ایم. راموس شخصیتی ویژه دارد که تیم را متحدتر می کند. در هر صورت این یک واقعیت است که بدون سرخیو نتوانسته ایم خوب دفاع کنیم. وقتی باهم در ترکیب هستیم، من سطح بازی راموس را بالاتر می برم و او هم کمک می کند کیفیت بازی من بهتر شود.»

 

 

1539616

 

 

بازی با اینتر:« قطعا فردا مصافی دشوار پیش رو داریم. حریف ما تیم خوب و باکیفیتی است ولی انگیزه ما هم بالاست. معتقدم حرف زدن فایده ای ندارد و فردا باید در زمین نشان دهیم که تیم بهتری هستیم. از این بازی های پرفشار همیشه استقبال کرده ایم و به ما روحیه می دهد.»

 

دیدگاه‌ها