کد خبر : 1716989 | 12 آبان 1399 ساعت 14:05 | 5.5K بازدید | 1 دیدگاه

رئیس کمیته داوران ایتالیا و تایید اشتباه علیه اینتر

نیکولا ریتزولی اعتراف کرد که حق اینتر در بازی شنبه شب برابر پارما ضایع شد و این تیم از رسیدن به یک پنالتی مسلم باز ماند.

رئیس کمیته داوران ایتالیا و تایید اشتباه علیه اینتر

به گزارش "ورزش سه"، نیکولا ریتزولی رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایتالیا می‌گوید که داور و کمک داور ویدئویی بازی شنبه شب تیم فوتبال اینتر مقابل پارما در سن‌سیرو مرتکب یک اشتباه شده‌اند و یک پنالتی به سود اینتر اعلام نکرده‌اند.

این حادثه که خشم نراتزوری را به همراه داشت، زمانی رخ داد که ایوان پریشیچ زننده گل دومی اینتری‌ها در محوطه جریمه پارما توسط مدافع پارما، بوتوند بالو هل داده شد.

 

 

1540579

 

 

ریتزولی درباره آن صحنه به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« در آن صحنه یک خطا رخ داد که داور باید اعلام پنالتی می‌کرد. بدون شک، وقتی که مهاجم زودتر به توپ رسیده، مدافع پشت سر اوست و از دست‌هایش برای عقب کشیدن بازیکن حمله کننده استفاده می‌کند، پس یک پنالتی به سود اینتر باید اعلام می‌شد.»

 

 

Serie A: Inter Milan was furious at the VAR decision in a draw with Parma.Atalanta  defeats Crotone - India News Republic

 

 

از آنجایی که داور بازی در موقعیت خوبی برای رصد صحنه داشت، درخواست بازیکنان اینتر برای بازبینی صحنه توسط VAR را رد کرد. ریتزولی در پاسخ به این سؤال که چرا کمک داور ویدئویی از داور نخواست از نمایشگر کنار زمین صحنه مشکوک را بازبینی کند، گفت:« وظیفه VAR‌ بازبینی صحنه‌های عینی است و این اتفاق هم یک صحنه عینی بود، چرا که دستان مدافع روی شانه بازیکن مهاجم بود و به همین دلیل او را از پریدن بازداشت. در این صحنه، VAR باید مداخله می‌کرد. این یک اشتباه فردی بوده است. به همین دلیل هم من اینجا هستم تا درباره آن شفاف‌سازی و اعلام کنم که آن صحنه پنالتی بوده است.»

 

دیدگاه‌ها