کد خبر : 1717015 | 12 آبان 1399 ساعت 18:30 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: امیدوارم همین یک نفر کرونایی باشد

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد سالزبورگ تیمی مدرن و تهاجمی است.

هانسی فلیک: امیدوارم همین یک نفر کرونایی باشد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با کسب دو پیروزی از دو هفته اول لیگ قهرمانان در شرایط خوبی قرار داشته و بخت اول صعود از مرحله گروهی محسوب می شود. باواریایی ها فردا پذیرای سالزبورگ خواهد بود و هانسی فلیک مدعی شد رابرت لواندوفسکی و لئون گورتزکا مشکلی برای حضور در ترکیب بایرن مونیخ در این دیدار نخواهند داشت.

 

دیدار مقابل سالزبورگ: "آنها در سالهای اخیر بسیار خوب عمل کرده و پیشرفت اند. سالزبورگ بازیکنان جوان و با استعدادی در اختیار دارد و سبک و برنامه بازی آنها بسیار مدرن و تهاجمی است. آنها سعی می کنند از راه مستقیم برای رسیدن به دروازه حریفان استفاده کند و فردا یک بازی هیجان انگیز در انتظار ما خواهد بود."

 

1539711

 

شرایط رابرت لواندوفسکی و لئون گورتزکا: "همه چیز در مورد لئون خوب پیش رفته و او برای بازی فردا و حضور در ترکیب بایرن مونیخ اماده است. لواندوفسکی هم در تمرینات بایرن مونیخ شرکت کرده و من فکر می کنم استراحت اخیر برای او خوب بوده است."

 

آزمایش مثبت نیکلاس سوله: "او در لیست بایرن مونیخ جایی ندارد و  یک گزینه کمتر برای خط دفاعی خوشایند نیست. موارد زیادی در فوتبال حرفه ای رخ داده است و باید این مسائل را بپذیریم. امیدوارم که موارد مثبت در ادوی بایرن مونیخ در حد همین یک نفر باقی بماند."

 

شرایط اخیر داوید آلابا: "او در تفکرات من در پست مدافع میانی قرار دارد، آلابا عملکرد خوبی در این پست داشته و همینجا به بازی کردن ادامه خواهد داد. کورنتین تولیسو و گورتزکا روز شنبه قادر به بازی کردن نبودند و به همین دلیل بود که داوید آلابا را در خط میانی قرار دادیم."

دیدگاه‌ها