کد خبر : 1717018 | 12 آبان 1399 ساعت 18:43 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

داوید آلابا: سبک سالزبورگ جذاب و مدرن است

داوید آلابا، مدافع بایرن مونیخ واکنش خاصی به شایعات جدایی از این تیم نشان نداد.

داوید آلابا: سبک سالزبورگ جذاب و مدرن است

به گزارش "ورزش سه"، مدت هاست باشگاه بایرن مونیخ در تلاش برای تمدید قرارداد با داوید آلابا است و این پروسه هنوز به سرانجام نرسیده است. دیروز اخبار در مورد متوقف شدن روند مذاکرات بایرن مونیخ و داوید آلابا و قطعی شدن جدایی او در تابستان بعد منتشر شد. داوید آلابا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سالزبورگ مدعی شد هنوز فرصت نکرده به این موضوع فکر کند.

 

1540602

 

داوید آلابا گفت: "سالزبورگ تیمی است که سعی می کند خیلی سریع فوتبال بازی کند. آنها هنگام در اختیار داشتن توپ تیمی بسیار تهاجمی بوده و فشار زیادی به حریف وارد می کنند. در مجموع سالزبورگ فوتبال بسیار مدرن و جذابی در زمین ارائه می دهد. پیشرفت باشگاه سالزبورگ بسیار مثبت و محسوس بوده است. من از چند سال گذشته بازی های این تیم را تماشا کرده ام، آنها نمایش بسیار خوبی دارند و ما باید تمرکز بالایی داشته باشیم تا بتوانیم در برابر این تیم موفق ظاهر شویم.

 

شایعات متوقف شدن مذاکرات تمدید قرارداد با بایرن مونیخ؟ من دیروز عصر از اخبار این موضوع را متوجه شدم. وضعیت خاصی در رابطه با این ماجرا حاکم شده است. در نهایت خواهیم دید که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت و من هنوز نتوانسته ام درباره این مسئله فکر کنم."

دیدگاه‌ها