کد خبر : 1717023 | 12 آبان 1399 ساعت 19:20 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

الکساندر آرنولد: سال قبل متوجه قدرت آتالانتا شدیم

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع جوان لیورپول مدعی شد آتالانتا از نظر هجومی تیمی قدرتمند است.

الکساندر آرنولد: سال قبل متوجه قدرت آتالانتا شدیم

 

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول بعد از کسب دو پیروزی در دو دیدار ابتدایی مرحله گروهی، فردا شب در ایتالیا به مصاف آتالانتا خواهد رفت. ترنت آرنولد در کنار یورگن کلوپ در کنفرانس خبری قبل از این مسابقه شرکت کرده و مدعی شد در حال حاضر کسب سه امتیاز مهم ترین نکته برای لیورپول محسوب می شود.

 

1526215

 

ترنت الکساندر آرنولد گفت: "آتالانتا تیم شگفت انگیزی است و ما سال گذشته متوجه این موضوع شدیم. انتخاب یک یا دو بازیکناز ترکیب حریف دشوار است، اما آنها دارای قدرت هجومی شگفت انگیزی هستند. ما باید به طور کامل آنها را آنالیز کنیم. تیم های ایتالیایی معمولا در خط دفاعی قدرت فراوانی دارند، اما آتالانتا در فاز هجومی نیز تیمی قوی محسوب می شود.

 

اگر هفت گل در یک مانند مسابقه مقابل آستون ویلا دریافت کنید، شرایط درست پیش نرفته است. نکته اصلی این بود که از این شکست درس بگیریم. وقفه بازی های به ما کمک کرد تا این نتیجه را از ذهن خود پاک کنیم. در دربی نتیجه مناسبی گرفتیم و از آنجا دوباره کارمان را شروع کردیم. جای نگرانی در مورد کاهش تعداد کلین شیت هایمان در لیگ برتر نبوده و کسب سه امتیاز مهمترین نکته است. ممکن است با گذشت زمان فکر کنیم به کلین شیت هم نیاز داریم، اما حالا فقط قرار گرفتن در موقعیت پیروزی اهمیت دارد.

 

به دلیل حضور در 100 بازی در لیگ برتر بسیار خوشحال هستم،. از کودکی چنین رویایی را در سر داشتم و حالا به خودم افتخار می ‌کنم."

دیدگاه‌ها