کد خبر : 1717024 | 12 آبان 1399 ساعت 19:23 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

گاسپرینی: کلوپ مرجع همه مربیان در جهان است

جامپیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا از مصاحبه امروز یورگن کلوپ احساس رضایت می کند.

گاسپرینی: کلوپ مرجع همه مربیان در جهان است

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا فردا در خانه خود در برگامو پذیرای لیورپول خواهد بود و یورگن کلوپ، سرمربی مرسی سایدی ها امروز در نشست خبری پیش از این دیدار به تمجید از آتالانتا و جامپیرو گاسپرینی پرداخت. حالا سرمربی این تیم ایتالیایی کلوپ را مرجع همه سرمربیان در دنیای فوتبال خطاب کرده است.

 

1406371

 

جامپیرو گاسپرینی گفت: "مسابقات بعدی مهم خواهد بود و ما با قوی ترین تیم گروه روبرو هستیم. برای ما مهم است که امتیاز بگیریم و برتری خود را نسبت به آژاکس ادامه دهیم. اما اینها تئوری است، همه مسابقات باید انجام شود و هر دیداری مهم است. یورگن کلوپ یک نقطه مرجع برای همه مربیان است. حتی در بازی خارج از خانه نیز حسرت نبود هواداران را داریم و شنیدن سرود طرفداران لیورپول احساس بسیار خوبی به ما می داد.

 

تمجیدهای کلوپ در نشست خبری ما را خوشحال می کند. ما برای بازی فردا می خواهیم خود را با بهترین ها در جهان و اروپا بسنجیم و در این بازی خواهیم دید که آیا با این سبک تیم ها هم تراز هستیم یا نه. این دیدار برای به نوهی به نوعی آزمایش اعتبار و قدرت مان محسوب می شود."

 

شرایط بازیکنان آتالانتا: "اوضاع تغییر نکرده است، دی رون و گوزنس همچنان قادر به بازی کردن نیستند.  ما آخرین ارزیابی ها را فردا انجام خواهیم داد. هانس هاتبوئر، خوزه لوئیز پالومینو و کریستین رومرو شانس برای بهبودی دارند."

دیدگاه‌ها