کد خبر : 1717094 | 13 آبان 1399 ساعت 10:24 | 32.9K بازدید | 6 دیدگاه

مقصد بعدی ارلینگ هالند؛ تیم یورگن کلوپ

مدیر ورزشی سالزبورگ، باشگاه سابق ارلینگ هالند، می‌گوید پدیده نروژی بوروسیا دورتموند در نهایت به لیورپول منتقل خواهد شد.

مقصد بعدی ارلینگ هالند؛ تیم یورگن کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه نزدیک به یک سال از پیوستن ارلینگ هالند به بوروسیا دورتموند می‌گذرد مدیر ورزشی باشگاه سابق او سالزبورگ اتریش می‌گوید هالند در این تیم آلمانی ماندگار نخواهد بود و به لیورپول خواهد پیوست.

 

1540650

 

هالند در ژانویه 2020 بعد از درخشش خارق العاده در سالزبورگ به بوروسیا دورتموند پیوست. هالند در دورتموند هم به درخشش خود ادامه داده و در 27 بازی اول خود برای این تیم آلمانی 24 گل به ثمر رساند. اما کریستوف فرویند مدیر ورزشی سالزبورگ می‌گوید هالند در دورتموند ماندگار نخواهد بود و قدم بعدی او پیوستن به لیورپول خواهد بود.

 

کریستوف فرویند مدیر ورزشی سالزبورگ که در کنار لوتار ماتئوس اسطوره فوتبال آلمان در یک برنامه شبکه اسکای حضور یافته بود در واکنش به صحبت ماتئوس که مقصد بعدی ارلینگ هالند، لیورپول خواهد بود گفت: " بله ارلینگ به لیورپول خواهد رفت. او می‌تواند در هر باشگاه دنیا که بخواهد بازی کند. او با روحیه و اراده بالا و با اعتماد به نفسی که دارد ظرف ده سال آینده یکی از بزرگترین ستاره های فوتبال اروپا خواهد شد".

 

1540648

 

مدیر ورزشی سالزبورگ در ادامه گفت این باشگاه اتریشی به خاطر جدایی هالند از سالزبورگ ناراحت نشده چرا که شرایط باشگاهی در سطح خود را درک می کند. او در این باره گفت: " ارلینگ اولین کسی نبود که ما را در چنین شرایطی قرار می داد. رفتن او ما را اصلاً ناراحت نکرد بلکه باعث غرورمان هم شد. ما سطح و موقعیت خودمان را می دانیم و به این ماجراها عادت داریم. اینطوری بازیکن قدم بعدی در مسیر پیشرفتش را برمی دارد و ما هم درآمد بدست می آوریم و این درآمد را می توانیم برای استعدادیابی و کشف استعدادهای جدید هزینه کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها