کد خبر : 1717095 | 13 آبان 1399 ساعت 10:40 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

ریو فردیناند

مگوایر ثابت کند شایسته بازوبند کاپیتانی یونایتد است

ریو فردیناند اسطوره و کاپیتان سابق یونایتد با زیر سوال بردن صلاحیت هری مگوایر برای بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ از او خواست ثابت کند استحقاق این بازوبند را دارد.

مگوایر ثابت کند شایسته بازوبند کاپیتانی یونایتد است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 1-0 منچستریونایتد مقابل آرسنال و قرار گرفتن این تیم در رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر موج انتقادها علیه این تیم به راه افتاده. در این میان ریو فردیناند اسطوره باشگاه و کاپیتان سابق یونایتد، هری مگوایر کاپیتان فعلی تیم را هدف گرفت و از او خواست ثابت کند صلاحیت بازوبند کاپیتانی را دارد. فردیناند همچنین از مگوایر خواست کنترل تیم را بدست بگیرد و رهبری کند.

 

1539540

 

ریو فردیناند در این باره گفت: " ما در سطوح مختلف با کمبود اعتماد به نفس مواجه هستیم. اواسط هفته گذشته با برد لایپزیش کمی اعتماد به نفس بدست آوردیم ولی شاید همین نتیجه باعث شد بازیکنها اعتماد به نفس بیش از حد پیدا کنند. دیدم هری مگوایر بعد از بازی گفته که بازیکنها بیش از حد با هم تعارف دارند و از هم تعریف می کنند. ولی او است که باید کنترل تیم را بدست بگیرد. کاپیتان، او است".

 

1540651

 

فردیناند با اعلام اینکه بهترین کار برای مگوایر الگو گرفتن از کاپیتانهای سابق یونایتد است گفت: " امیدوارم مگوایر بازیکنها را جمع کند و بگوید گوش کنید، کار ما هنوز تمام نشده و هنوز خیلی کار داریم که باید انجام بدهیم. پس آستینها را بالا بزنید. کاپیتانی یونایتد کم چیزی نیست. رختکن این تیم همیشه رهبران بزرگی داشته که مدیریت را بلد بودند و می دانستند با هر بازیکن چطور باید رفتار کنند تا تک تک اعضای تیم و کل تیم به عنوان یک گروه در زمین بهترین عملکرد را داشته باشد".

 

 

 

دیدگاه‌ها