کد خبر : 1717121 | 13 آبان 1399 ساعت 13:49 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

دیگو میلیتو:

دوستی مسی و لائوتارو به سود آرژانتین است

دیگو میلیتو، ستاره سابق اینتر معتقد است لائوتارو مارتینز همین حالا نیز عضو باشگاه بزرگی است.

دوستی مسی و لائوتارو به سود آرژانتین است

به گزارش "ورزش سه"، شاید اگر شیوع ویروس کرونا و بحران های مالی ناشی از این بیماری نبود، در این فصل شاهد حضور لائوتارو مارتینز، ستاره 22 ساله اینتر در ترکیب بارسلونا بودیم. علیرغم مذاکرات فراوان و طولانی مدت، در نهایت باشگاه اسپانیایی موفق به پرداخت رقم مورد نظر اینتر نشد و لائوتارو در ایتالیا باقی ماند. دیگو میلیتو که به نوعی کاشف این بازیکن در باشگاه راسینگ محسوب می شود، معتقد است زوج لائوتارو و لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین موفق عمل خواهد کرد.

 

1538459

 

دیگو میلیتو گفت: "من و لائوتارو در گذشته و حالا همیشه با هم صحبت می کنیم و او بازیکنی با قدرت ذهنی فوق العاده است که به خوبی به صحبت های من گوش می دهد. لائوتارو همین حالا نیز موقعیت بسیار خوبی در یک باشگاه بزرگ دارد. او همه چیز برای پیشرفت داشته و عضو یک تیم فوق العاده است. لائوتارو هنوز خیلی جوان است و در آینده نیز به این روند رشد ادامه خواهد داد.

 

ما خوشحالیم که لائوتارو راسینگ را ترک کرد و حالا نیز برای تیم ملی آرژانتین بازی می کند. بدون شک لائوتارو مدت ها عضو تیم ملی نیز خواهد بود. او بازیکنی متعلق به حال و آینده است که رابطه بسیار خوبی با لیونل مسی دارد و این می تواند به نفع تیم ملی آرژانتین باشد."

دیدگاه‌ها