کد خبر : 1717124 | 13 آبان 1399 ساعت 14:10 | 133.2K بازدید | 11 دیدگاه

افشای جزئیات جدید از دوران ستین در بارسا

باورنکردنی؛ ستین و کلاس درس استپ برای مسی

کیکه ستین نیم فصل دوم فصل گذشته مربی بارسا بود و فجایعی عجیب را از خود به ثبت رساند.

باورنکردنی؛ ستین و کلاس درس استپ برای مسی

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین زمستان گذشته جانشین ارنستو والورده در بارسا شد و با این تیم به توفیقی دست پیدا نکرد. پس از شکست 8-2 از بایرن و حذف تحقیرآمیز از لیگ قهرمانان، ستین برکنار شد و پس از گذشت دو ماه، جزئیاتی عجیب از دوران حضور او در بارسا در حال فاش شدن است.

روز گذشته کادنا سر گزارش داد که پس از تساوی بارسا در زمین سلتا، بین ستین و لیونل مسی در رختکن درگیری لفظی رخ داده و ستین فوق ستاره آرژانتینی را تهدید به اخراج کرده است.

شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو هم جزئیاتی جدید از دوران ستین در بارسا فاش شد.

 

 

1540592

 

 

ستین در رختکن برای توضیح مسائل تاکتیکی به مقایسه بازیکنان بارسا با بازیکنان تیم سابقش رئال بتیس می پرداخت که این موضوع اصلا به مذاق ستاره های تیم خوش نیامده بود.

 

ستین در تمرینات به لیونل مسی می گفت زیاد در زمین توپ از دست می دهی و تیم را در خطر پذیرش ضد حمله قرار می دهی. او در عین ناباوری به مسی نحوه صحیح کنترل توپ را یاد می داد که باعث حیرت بازیکنان بارسلونا می شد.

 

 

1519597

 

 

ستین فردای جشن تولد مسی، یک تمرین پیش  بینی نشده را در ساعت 9 صبح تدارک دید که با شگفتی بازیکنان روبرو شد. بسیاری از بازیکنان برنامه های دیگری برای خود داشتند ولی مجبور شدند به خواسته مربی خود تن بدهند.

از این دست موارد به قدری زیاد بود که لیونل مسی و ستاره های بزرگ تیم در هفته های پایانی حضور ستین ترجیح می دادند او را نادیده بگیرند و به حرف هایش بی توجهی می کردند.

دیدگاه‌ها