کد خبر : 1717149 | 13 آبان 1399 ساعت 16:03 | 25.7K بازدید | 4 دیدگاه

با مسی از همه چیز حرف می زنیم

کومان: برخلاف ستین از کار با مسی لذت می برم

رونالد کومان در نشست خبری بازی با دیناموکیف به صحبت های اخیر کیکه ستین در مورد لیونل مسی واکنش نشان داد.

کومان: برخلاف ستین از کار با مسی لذت می برم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا در هفته سوم لیگ قهرمانان میزبان دیناموکیف است و در صورت پیروزی، نیمی از راه صعود به یک هشتم نهایی را طی خواهد کرد. بارسا دو بازی قبلی خود برابر فرانس واروش و یوونتوس را پیروز شده است.

وضعیت دینامو برای بازی فردا نامشخص است. این تیم با بحران ابتلای بازیکنانش به کرونا روبرو شده و امروز تست دیگری از بازیکنان گرفته خواهد شد. در صورتی که بر تعداد مبتلایان افزوده شود، احتمال لغو بازی وجود خواهد داشت.

 

 

1540746

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی و در مورد قضیه کرونا در دیناموکیف گفت:« از وضعیت جدید این تیم بی اطلاعم. می دانیم که دینامو از این حیث مشکلاتی دارد و صبح امروز تست دیگری از بازیکنان شان گرفته شد و باید منتظر نتیجه اش باشیم که امشب مشخص می شود. امیدوارم بازی برگزار شود و برای همین مهم نیز خودمان را آماده کرده ایم.»

 

وضعیت مارک آندره تراشتگن:« مارک کمتر از یک هفته پیش به تمرینات گروهی بازگشته و شرایطش خوب است. فردا آخرین تمرین مان خواهد بود و سپس لیست خواهم داد. در مورد او باید منتظر بمانیم.»

 

 

 

1539923

 

 

شروع بد بارسا در لالیگا:« بله درست است ولی نظرات زیادی دریافت کرده ام که اکثر هواداران از شیوه بازی ما رضایت دارند. مشکل اصلی ما در گلزنی است. تیمی هستیم که موقعیت گل زیادی خلق می کند ولی نمی تواند به خوبی از آنها استفاده کرده و گل بزند. از هر 5.5 موقعیت ما یکی به گل تبدیل می شود و از این آمار راضی نیستم. مهاجمان خوب و باکیفیتی داریم و از این حیث باید بهتر شویم. بازیکنان جوانی به بارسا تزریق شده اند و باید صبور بود. می دانیم که در لالیگا باید روندی ثابت و بدون نوسان را داشته باشیم.»

 

جذب یک مهاجم شماره 9 در زمستان:« همه می دانند در این رابطه موضع من چیست. بارها گفته ام که تیم به یک مهاجم نوک نیاز دارد اما باید دید شرایط اقتصادی باشگاه چگونه خواهد بود. من با علم به همه این قضایا مربیگری بارسا را قبول کردم و نمی توانم به مدیریت فشار بیاورم.»

 

 

1540592

 

 

حرف های انتقادی کیکه ستین در مورد لیونل مسی:« نظر کیکه ستین محترم ولی من با او فرق دارم و از کار با مسی لذت می برم. از نظر من او بهترین بازیکن دنیاست و هر روز او را جاه طلب تر و با انگیزه تر می بینم. مسی یک شخصیت برنده دارد و کسی نیست که کار کردن با او دشوار باشد. او کاپیتان و رهبر تیم است و هر روز با او در مورد برنامه ها و ایده هایم و مسائل رختکن صحبت می کنم تا ارتباط خوب مان حفظ شود. با ستین موافق نیستم ولی نظراتش محترم است.»

 

دیدگاه‌ها