کد خبر : 1717138 | 13 آبان 1399 ساعت 15:00 | 28.6K بازدید | 1 دیدگاه

با قراردادی سه سال و نیمه

رسمی؛ هافبک والنسیا به اتلتیکو پیوست

جفری کندوگبیا هافبک فرانسوی والنسیا جانشین توماس پارتی در اتلتیکو مادرید شد.

رسمی؛ هافبک والنسیا به اتلتیکو پیوست

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی با خبری شوکه کننده روبرو شد. توماس پارتی هافبک غنایی اتلتیکو با آرسنال به توافق رسید و باشگاه لندنی با پرداخت بند فسخ 50 میلیون یورویی او توانست یک خرید بزرگ را انجام دهد.

 

 

1540268

 

 

طبق قوانین فوتبال اسپانیا اتلتیکو این حق را داشت تا پس از یک ماه از پایان نقل و انتقالات، بتواند یک بازیکن به عنوان جانشین برای توماس از میان تیم های اسپانیایی جذب کند. از ابتدا هدف باشگاه مادریدی جذب جفری کندوگبیا بود. هافبک فرانسوی والنسیا که پس از اختلاف با سران باشگاه در فهرست فروش قرار داشت. او از فصل 18-2017 برای والنسیا بازی می کرد.

 

 

1540732

 

 

کندوگبیا که سابقه بازی برای اینتر را دارد، سه روز پیش با اتلتیکو به توافق رسید و یکشنبه نیز در تست های پزشکی این باشگاه پذیرفته شد.

در نهایت دقایقی پیش اتلتیکو خبر از رسمی شدن انتقال این هافبک فرانسوی داد. قرارداد او سه سال و نیمه و به ارزش 15 میلیون یورو است.

او که سبک بازی اش کاملا شبیه به توماس است، با قراردادی به ارزش 15 میلیون یورو راهی اتلتیکو شده و والنسیا 10 درصد از حق فروش او را نیز در اختیار خواهد داشت. والنسیا برای جذب جانشین کندوگبیا باید تا زمستان 2021 صبر کند.

دیدگاه‌ها