کد خبر : 1717146 | 13 آبان 1399 ساعت 15:40 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

دیناموکیف را باید برد

پدری: جدایی مسی؟ باید او را راحت گذاشت

پدیده 17 ساله بارسا در نشست خبری بازی با دیناموکیف در مورد احتمال جدایی مسی صحبت کرد.

پدری: جدایی مسی؟ باید او را راحت گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب در نوکمپ و از هفته سوم لیگ قهرمانان به مصاف دیناموکیف خواهد رفت. بارسا بر خلاف لالیگا در لیگ قهرمانان بسیار خوش درخشیده و هر دو بازی نخستش را با برد پشت سر گذاشته است.

در صورت پیروزی بر دینامو، بارسا بیش از نیمی از راه صعود را طی خواهد کرد.

 

 

1538452

 

 

پدری گونزالس پدیده 17 ساله بارسا که فصل جاری چشم ها را به خود خیره کرده، در نشست خبری این بازی شرکت کرد و گفت:« بازی با دینامو مثل دیگر بازی هاست. معتقدم تا الان بد کار نکرده ایم ولی باید به تمرین و تلاش ادامه دهیم. مسیر درستی را طی می کنیم و تنها باید در تمام کنندگی و مقابل دروازه عملکردمان بهتر شود. باید سه امتیاز بازی فردا را کسب کنیم تا مسیر صعودمان هموار شود.»

 

پدری در مورد روند پیشرفتش گفت:« از روز اول حضورم در بارسا، با شرایط به خوبی کنار آمده ام و همه چیز روند طبیعی اش را پشت سر گذاشته است. هنوز خیلی جوانم و باید بیشتر کار کنم. اینجا در بارسا بازی و تمرین کنار فوق ستاره ها مثل یک کلاس درس است.»

 

 

1540155

 

 

لیونل مسی و اخبار جدایی او:« مسی از هر نظر که فکرش را بکنید، به ما کمک می کند. او درون زمین همواره توصیه های خوبی برای من و دیگر بازیکنان دارد. در مورد جدایی مسی باید بگویم که بهتر است اجازه دهیم او خودش تصمیم بگیرد که برای آینده اش چه کند. این باید تصمیم نهایی خودش باشد. تا زمانی هم که او برای بارسا بازی می کند، باید از داشتنش لذت ببریم.»

 

دیدگاه‌ها