کد خبر : 1717151 | 13 آبان 1399 ساعت 16:02 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

آندری شوچنکو:

زلاتان رهبر ارکستر میلان است

آندری شوچنکو، ستاره سابق میلان این تیم را در قواره قهرمانی در سری آ دانست.

زلاتان رهبر ارکستر میلان است


به گزارش "ورزش سه"، روسونری فصل را فوق العاده آغاز کرده و با اقتدار در صدر جدول لیگ ایتالیا قرار گرفته است. آندری شوچنکو که در دهه ابتدایی هزاره جدید روزهای درخشانی را در لباس میلان رقم زده بود، معتقد است این تیم فعلی میلان مانند یک گروه ارکستر است که زلاتان، ستاره سوئدی و 39 ساله وظیفه رهبری این گروه را بر عهده گرفته است

 

1540443

 

آندری شوچنکو گفت: "قطعا میلان می تواند برای فتح اسکودتو تلاش کند. بدیهی است که مسیر قهرمانی هنوز طولانی است، اما استفانو پیولی فصل گذشته را به خوبی به پایان رساند و این فصل را بهتر نیز شروع کرده است. نکته مهم در این فصل برای میلان این است که بر خودشان مسلط باشند و روحیه بازیکنان در میدان سرنوشت شما را رقم می زند.

 

این فصل روسونری شبیه یک گروه ارکستر است. هر کسی وظیفه خود را دارد که آن را به خوبی انجام می دهد و ایبرا نیز گروه را کاملا هدایت می کند. استفانو پیولی نیز محاسن خود را دارد. بین زلاتان و سرمربی، پائولو مالدینی کنترل این دو راننده فوق العاده را در اختیار دارد. در همین تیم بازیکنان زیادی وجود دارند که می خواهند به خوبی نقش آفرینی کنند. بازیکان مملو از انرژی هستند و این واقعا زیباست. اما حالا وقت حرف زدن نیست و باید اهداف تیم را یک به یک تعیین کنیم."

دیدگاه‌ها