کد خبر : 1717166 | 13 آبان 1399 ساعت 17:42 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیتش جزئی است ولی نمی رسد

لمپارد تایید کرد؛ پولیسیچ بازی با رن را از دست داد

ستاره آمریکایی چلسی قادر به همراهی تیمش در بازی فردا برابر رن نخواهد بود.

لمپارد تایید کرد؛ پولیسیچ بازی با رن را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که این روزها روی دور پیروزی قرار دارد، فردا به مصاف رن در هفته سوم لیگ قهرمانان خواهد رفت. شاگردان فرانک لمپارد شنبه در زمین برنلی به برتری 0-3 دست یافتند و هفته قبل هم توانستند کراسنودار را در روسیه با 4 گل مغلوب کنند. چلسی از دو بازی نخست خود در لیگ قهرمانان 4 امتیاز کسب کرده و در صدر گروه E قرار دارد.

 

 

1540765

 

 

در جریان بازی با برنلی، کریستین پولیسیچ دچار مصدومیت شد و لمپارد در نشست خبری امروز خود تایید کرد که به بازی فردا نخواهد رسید.

لمپارد در مورد بال آمریکایی تیمش گفت:« ام ار آی پولیسیچ نشان می دهد که او دچار مصدومیت خیلی جزئی همسترینگ شده و به همین دلیل بازی با رن را از دست خواهد داد ولی احتمال می دهم برای بازی با شفیلد مشکلی نداشته باشد. قطعا جدی نبودن مصدومیت او خبر خوبی هم برای خودش و هم برای ما بود. پولیسیچ یک بازیکن خیلی مهم برای چلسی است و به وجود او نیاز داریم.»

 

 

1540084

 

 

چلسی به مصاف تیمی خواهد رفت که اخیرا دروازه بانش را به خدمت گرفت. صحبت از ادواردو مندی است که این روزها تبدیل به گلر شماره یک چلسی شده تا کپا آریسابالاگا نیمکت نشین شود.

لمپارد در مورد مندی گفت:« کلین شیت کردن نتیجه یک مشارکت تیمی است اما قطعا درخشش فردی دروازه بان ها نیز نقشی غیر قابل انکار در این موضوع دارد. مندی شروع خیلی خوبی داشته و با خودش اطمینان را به دروازه ما برگردانده است. همانند دیگران به ارزش کار او نیز واقفیم.»

 

لمپارد همچنین تایید کرد که مارکوس آلونسو و بیلی گیلمور برای بازی فردا در دسترس خواهند بود.

 

دیدگاه‌ها