کد خبر : 1717175 | 13 آبان 1399 ساعت 19:22 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

ورنر: شانس خوبی برای قهرمانی چمپیونزلیگ داریم

تیمو ورنر، ستاره آلمانی چلسی معتقد است که این تیم می‌تواند تا مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا بالا برود.

  ورنر: شانس خوبی برای قهرمانی چمپیونزلیگ داریم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی بعد از پیروزی روحیه‌بخش و پر گل خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل کراسنودار،  فردا شب در آخرین بازی دور رفت مرحله گروهی میزبان رن فرانسه خواهد بود. تیم فرانک لمپارد در حال حاضر با چهار امتیاز در صدر جدول گروه قرار گرفته و پیروزی در مسابقه فردا می‌تواند امیدهای این تیم را برای صعود تا حدود زیادی افزایش دهد.

 

 

1540780

 

 

 

تیمو ورنر یکی از آماده ترین بازیکنان چلسی پیش از بازی فردای این تیم مقابل رن گفت: " 10 حضور ابتدایی من در چلسی واقعاً خوب بوده و تا به اینجا چیزهای زیادی آموخته ام. اوضاع در این جا نسبت به فوتبال آلمان متفاوت است. از طرفی بعد از اتمام قرنطینه برخی بازیکنان و با کامل شدن تیم شرایط خوبی را پشت سر گذاشته ایم.

 

در ابتدای امر حضور در یک لیگ جدید کمی دشوار است اما رفته رفته من به این درک رسیدم که چه سبکی مورد نیاز تیم است. امیدوارم شرایط همین‌گونه ادامه پیدا کند."

 

ورنر در ادامه گفت: " ما از بازیکنان با کیفیت زیادی در تیم برخوردار هستیم و باید هدف مان را صعود به مراحل بالاتر قرار دهیم. ما به دنبال قهرمانی در چمپیونزلیگ هستیم و فکر می‌کنم که از شانس خوبی نیز برای این موضوع برخورداریم."

 

 

1540781

 

 

ورنر در ادامه به تمجید از هم وطن خود یعنی کای هاورتز پرداخت و گفت: " من شناخت بسیار زیادی از او دارم و معتقدم که کای یکی از با استعدادترین بازیکن های دنیا محسوب می شود. او در عین جوانی مانند یک بازیکن بسیار با تجربه و خوش فکر عمل می‌کند."

دیدگاه‌ها