کد خبر : 1717182 | 13 آبان 1399 ساعت 20:20 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرگی ربروف:

سعی می کنیم کریس رونالدو را متوقف کنیم

سرگی ربروف، سرمربی فرانس واروش می گوید که آنها باید تمرکز زیادی برای مهار کریستیانو رونالدو در بازی فردا داشته باشند.

سعی می کنیم کریس رونالدو را متوقف کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم مجارستانی فردا شب در پوشکاش آرنا میزبان یوونتوس خواهد بود. فرانس واروش بعد از شکست سنگین در بازی ابتدایی خود مقابل بارسلونا توانست دیناموکیف را متوقف کند و حالا به نظر می‌رسد که این تیم با باشگاه اوکراینی برای حضور در مسابقات لیگ اروپا رقابت خواهد کرد.

 

سرگی ربروف، سرمربی فرانس واروش پیش از بازی فردای تیمش مقابل یوونتوس گفت: " در لیگ قهرمانان شما این فرصت را دارید که مقابل تیم های قدرتمند و بهترین های اروپا بازی کنید. همانطور که برای ما در گروه مان اتفاق افتاد. بازی با بارسلونا، دیناموکیف و حالا یوونتوس.

 

ما همیشه خود را به بهترین شکل برای تقابل با هر حریفی آماده می‌کنیم. یووه بازیکنان خارق العاده ای دارد و ما باید از فرصت هایمان در بازی فردا استفاده کنیم."

 

 

1540367

 

 

به نظر می‌رسد که کریستیانو رونالدو بعد از رهایی کامل از ویروس کرونا و درخشش در سری آ مقابل اسپزیا، مشکلی برای حضور در ترکیب یوونتوس برای مسابقه فردا نخواهد داشت. ربروف در این باره گفت: " امیدوارم رونالدو فردا در ترکیب اصلی حضور داشته باشد. ما از ویژگی‌هایش آگاه هستیم و سعی می‌کنیم او را متوقف کنیم. ما باید کاملا متمرکز عمل کنیم. هر مسابقه در لیگ قهرمانان اروپا برای ما مثل یک پاداش است و باید چیزهای زیادی یاد بگیریم."

 

دیدگاه‌ها