کد خبر : 1717206 | 13 آبان 1399 ساعت 23:00 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: نمی‌توانستیم روی امباپه ریسک کنیم

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن از مصدومیت کیلیان امباپه به عنوان امری شرم آور برای این تیم یاد کرد.

توخل: نمی‌توانستیم روی امباپه ریسک کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن در حالی فردا شب به مصاف لایپزیش خواهد رفت که توماس توخل دو ستاره کلیدی خود یعنی نیمار و کیلیان امباپه را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت؛ موضوعی که می تواند روی عملکرد تیم فرانسوی تاثیر زیادی بگذارد.

 

 

1540848

 

 

با این حال هنوز مشخص نیست که کیلیان امباپه چه مدت از میادین دور خواهد بود. موضوعی که توماس توخل سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن به آن واکنش نشان داده است. توخل در این باره گفت: " فکر می‌کنم مصدومیت او بیش از این طول نخواهد کشید. متاسفانه مصدومیت او در یک منطقه خطرناک است. دکتر موضوع را برای من توضیح داد و او نمی‌توانست در کنار تیم باشد. این برای ما شرم آور است.

 

توخل در ادامه گفت: "ما نمی‌توانستیم روی کیلیان امباپه ریسک کنیم و باید بدون او راه حلی پیدا کنیم. ما فردا شب 11 بازیکن اصلی خواهیم داشت و باید کار تیمی انجام دهیم. اگر لیست غایبین و بازیکنان حاضر در لیست را بخوانید، حدس زدن ترکیب اصلی برای تان راز بزرگی نخواهد بود.

 

 

1540205

 

 

در مورد دی ماریا او هنوز هم یک بازیکن بسیار مهم برای ما محسوب می‌شود اما در عین حال از ریتم مورد نظر برخوردار نیست و نباید انتظارات زیادی از او داشته باشیم."

دیدگاه‌ها