کد خبر : 1717221 | 14 آبان 1399 ساعت 00:27 | 67.9K بازدید | 5 دیدگاه

مارگا بعد از ۶ بازی طلسم شکنی کرد؛

طارمیِ سرحال آماده بازی به جای گلزن(عکس)

ستاره ایرانی پورتو امیدوار است در نیمه دوم دیدار با مارسی فرصت حضور در زمین را به دست بیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که پس از آقای گلی در لیگ برتر پرتغال با آرزوها و انگیزه زیادی از بین پیشنهادات متعدد خود پورتو را انتخاب کرد و راهی این تیم شد، تاکنون شرایط چندان خوبی از نظر استفاده از او در مسابقات نداشته و نتوانسته در تیم قهرمان پرتغال فرصت خودنمایی به دست بیاورد.

 

 

1540880

 

 

این مهاجم ایرانی بعد از انتقال به پورتو تنها در یک مسابقه، آن هم در عرصه ملی مقابل تیم ازبکستان حضور ثابت داشته که در همان بازی هم موفق به گرفتن پنالتی و گلزنی شده ولی با این وجود امشب مقابل مارسی برای نُهمین دیدار پیاپی نیمکت‌نشینی را در پورتو تجربه کرده است.

 

تیم پورتو از ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه شب در سومین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم دو دراگائو از مارسی فرانسه میزبانی کرده که در این دیدار مهدی طارمی کار را از روی نیمکت آغاز کرده است.

 

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو که پس از قرار ندادن مهدی طارمی در ترکیب ابتدایی ۶ مسابقه لیگ برتر پرتغال و دو دیدار لیگ قهرمانان اروپا با انتقاد هواداران این باشگاه مواجه شده بود، اعلام کرد با ایجاد هجمه علیه خود از این بازیکن ایرانی بهره نمی‌برد که در دیدار با مارسی نیز همین کار را انجام داده است!

 

 

1540881

 

 

پورتو که در دو بازی گذشته خود مقابل منچستر سیتی انگلیس و المپیاکوس یونان ۳ امتیاز کسب کرده، نیمه اول دیدار مقابل مارسی را با برتری ۲ بر صفر پشت سر گذاشته است.

 

موسی مارگا که از شروع فصل ۲۱-۲۰۲۰ در تمام رقابت‌های داخلی و اروپایی، به غیر از یک مسابقه همواره در ترکیب حضور داشته، تنها دو گل به ثمر رسانده و به دلیل ناکامی در سایر بازی‌ها مورد انتقاد هواداران بود، گل اول تیمش در دیدار با مارسی را به ثمر رسانده است.

 

مهدی طارمی که پس از ورود به ورزشگاه دو دراگائو با روحیه خوب و انگیزه بالایی از مقابل دوربین باشگاه پورتو عبور کرد، امیدوار است در نیمه دوم جانشین مارگا یا دیگر بازیکنان خط هجومی تیمش شود و با گلزنی نظرم ثبت کونسیسائو را جلب کند.

دیدگاه‌ها