کد خبر : 1717224 | 14 آبان 1399 ساعت 01:20 | 70.1K بازدید | 0 دیدگاه

آتالانتا 0-5 لیورپول: حالا ژوتا ستاره قرمزهاست

لیورپول در شب درخشش دیوگو ژوتا و هت تریک او توانست با نتیجه 5-0 آتالانتا را شکست بدهد.

آتالانتا 0-5 لیورپول: حالا ژوتا ستاره قرمزهاست

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ در دیدار امشب نمایش درخشانی ارائه دادند و توانستند با گل های ژوتا (3 گل) محمد صلاح و سادیو مانه، در خانه آتالانتا به یک پیروزی پرگل برسند.

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 2، دیوگو ژوتا روی پاس جونز صاحب موقعیت شد اما واکنش به موقع اسپورتیه‌لو، مانع باز شدن دروازه آتالانتا شد.

برتری لیورپول ادامه پیدا کرد و در دقیقه 14، این بار محمد صلاح بود که سادیو مانه را در موقعیت گلزنی قرار داد اما باز هم اسپورتیه‌لو با عکس العملی خوب، توپ را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

فشار حملات قرمزها سرانجام در دقیقه 16 به ثمر نشست و این تیم به گل رسید. پاس در عمق عالی از الکساندر آرنولد، ژوتا را با دروازه بان حریف تک به تک کرد و ضربه چیپ دقیق این بازیکن با عبور از اسپورتیه‌لو، تبدیل به گل اول بازی شد.

 

1540892

 

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید و در دقیقه 19، موریل روی پای فرویلر صاحب موقعیت شد اما ضربه او را آلیسون با حضور به موقع به بیرون فرستاد.

در ادامه بازی متعادل شد و هر دو تیم حملاتی را روی دروازه ها داشتند تا اینکه در دقیقه 33، این ژوتا بود که توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند. روی ارسال بلند جو گومز به پشت مدافعان آتالانتا بود که ژوتا صاحب موقعیت شد و بعد از فریب دادن مدافع پیش رو، با یک ضربه محکم، بار دیگر اسپورتیه‌لو را مغلوب کرد.

لیورپولی ها می توانستند در دقیقه 36 به گل سوم برسند اما شوت محکم سادیو مانه، راهی به چهارچوب دروازه آتالانتا پیدا نکرد. در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم این لیورپولی‌ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و لیورپولی ها با برتری 2-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را هم لیورپول بهتر آغاز کرد و در دقیقه 47 به گل سوم رسید. روی ضربه کرنر بازیکنان آتالانتا بود که با پاس جونز، صلاح یک ضدحمله خطرناک را آغاز کرد و در نهایت با یک ضربه پاس چپ تماشایی، دروازه میزبان را باز کرد.

 

1540955

 

تنها دو دقیقه بعد، لیورپول به گل چهارم رسید. پاس در عمق عالی از صلاح بود که سادیو مانه را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با ضربه چیپ، توپ را به قعر دروازه اسپورتیه‌لو فرستاد.

 

1540956

 

بازیکنان میزبان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و همین فرصت را به لیورپولی ها داد تا در دقیقه 54، به گل پنجم برسند. این بار هم روی یک ضدحمله بود که ژوتا با پاس مانه صاحب موقعیت شد و بعد از پشت سر گذاشتن اسپورتیه‌لو، با یک ضربه بغل پا کار را تمام کرد.

 

1540957

 

بعد از این گل باز هم این بازیکنان آتالانتا بودند که در تلاش برای جبران گل های خورده، پیش کشیدند و در دقیقه 63، دووان زاپاتا می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه او با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد. 5 دقیقه بعد باز هم این مهاجم کلمبیایی آتالانتا بود که صاحب موقعیت شد اما این بار ضربه او را آلیسون دفع کرد.

پس از آن نوبت لیورپولی ها بود که با حرکات فیرمینو مقابل دروازه میزبان خطرساز شوند اما هیچ یک از دو موقعیتی که این ستاره برزیلی در دقایق 72 و 73 ایجاد کرد، به گل تبدیل نشد.

در دقایق پایانی این بازیکنان آتالانتا بودند که برای زدن گل پیش کشیدند و در مقابل لیورپولی ها با ضدحملات خطرناک، چیزی نمانده بود که به گل های بعدی برسند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 5-0 به سود قرمزها به پایان رسید.

 

 

 

دیدگاه‌ها