کد خبر : 1717225 | 14 آبان 1399 ساعت 01:25 | 21.2K بازدید | 1 دیدگاه

سالزبورگ 2-6 بایرن مونیخ: طوفان دوباره باواریایی

بایرن مونیخ در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 6-2 سالزبورگ را شکست بدهد.

سالزبورگ 2-6 بایرن مونیخ: طوفان دوباره باواریایی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان هانسی فلیک در این دیدار ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما در نهایت با زدن 6 گل توانستند یک پیروزی پرگل را جشن بگیرند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و این سالزبورگ بود که در دقیقه 4 به گل اول بازی رسید. روی یک حرکت تیمی تماشایی بود که ابتدا ضربه کویتا با برخورد به آلابا برگشت داده شد اما توپ برگشتی به مرگیم بریشا رسید و او هم با یک شوت محکم، مانوئل نویر را مغلوب کرد.

بعد از این گل بازیکنان بایرن مونیخ بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که توماس مولر در دقیقه 11 گل تساوی را به ثمر برساند اما رامالیو با حضور به موقع، دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه 12، داور برخورد شوبوشلای و لوکاس هرناندز درون محوطه جریمه سالزبورگ را پنالتی تشخیص داد اما بعد از استفاده از VAR مشخص شد که این بازیکن بایرن بوده که در واقع مرتکب خطا شده است.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 21، بایرن بالاخره صاحب یک ضربه پنالتی شد. این بار توماس مولر بود که با خطای اموِپو سرنگون شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. لواندوفسکی پشت ضربه قرار گرفت و با یک بغل پای مطمئن، کار را تمام کرد.

 

1540962

 

بعد از این گل باز هم این بایرنی ها بودند که بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند اما موقعیت های چندانی روی دروازه حریف ایجاد نمی کردند. در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با تساوی به پایان خواهد رسید، در دقیقه 44 بایرن به گل دوم رسید. روی یک حرکت تیمی عالی، توپ در سمت راست به توماس مولر رسید و ارسال عرضی او را کریستینسن به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا نیمه اول با نتیجه 2-1 به سود باواریایی ها به پایان برسد.

نیمه دوم را سالزبورگ بهتر آغاز کرد و در دقیقه 46، اموِپو می توانست کار را به تساوی بکشد اما شوت او را نویر با واکنشی دیدنی به بیرون بفرستد. در ادامه این بایرنی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقایق 57 و 59، صاحب دو موقعیت خوب شدند اما گنابری و کیمیچ نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند.

فشار حملات بایرن ادامه داشت و در دقیقه 63 چیزی نمانده بود که این تیم به گل سوم برسد اما ضربه کینگزلی کومان به تیر دروازه برخورد کرد.

در مقابل این تیم میزبان بود که در دقیقه 66 به گل تساوی رسید. توپ ربایی خوب رامالیو از کیمیچ در میانه میدان و پاس در عمق او، اوکوگاوا را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با یک شوت دقیق، کار را تمام کرد.

پس از این گل هانسی فلیک دست به دو تعویض زد و لروی سانه و خاوی مارتینس را به زمین فرستاد؛ تعویض هایی که شرایط را به سود بایرن تغییر داد و باعث شد این تیم در 11 دقیقه پایانی، 4 بار به گل برسد.

ابتدا در دقیقه 79، روی ضربه کرنر کیمیچ، این ژروم بواتنگ بود که با ضربه سر توانست بار دیگر بایرن را پیش بیندازد.

 

1540961

 

4 دقیقه بعد نوبت سانه بود که اختلاف را به دو گل افزایش بدهد. اشتباه بازیکنان سالزبورگ از شروع بازی از عقب زمین باعث شد تا کیمیچ توپ ربایی کند و پاس او را سانه با یک ضربه تماشایی، وارد دروازه میزبان کرد.

 

1540960

 

در دقیقه 88 لواندوفسکی توانست گل دوم خود در این دیدار را به ثمر برساند. روی یک حمله سریع از بایرنی ها بود که ارسال خاوی مارتینس روی تیر دوم به لواندوفسکی رسید و هم با یک ضربه سر نه چندان محکم، دروازه را باز کرد.  

 

1540959

 

در نهایت در وقت های تلف شده بود که روی یک حرکت از سمت چپ، توپ با دفع ناقص مدافعان سالزبورگ به لوکاس هرناندس رسید و او هم با یک ضربه تماشایی، توپ را به سقف دروازه حریف کوبید تا بازی با نتیجه 6-2 به سود بایرن به پایان برسد.

 

1540958

 

دیدگاه‌ها