کد خبر : 1717234 | 14 آبان 1399 ساعت 01:30 | 98.2K بازدید | 3 دیدگاه

دومین برد در لیگ قهرمانان مقابل مارسی؛

جشن ۳ گله پورتو در اروپا با طارمی

پورتو در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود به برتری پُر گل مقابل مارسی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب پیگیری شد که در یکی از مسابقات در گروه C تیم پورتو در حالی که مثل تمام بازی‌های گذشته‌اش مهدی طارمی را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ در استادیوم دو دراگائو به مصاف مارسی فرانسه رفت.

 

 

1540912

 

 

ژسوس کرونا که یکی از بهترین بازیکنان پورتو در دیدارهای اخیرشان بوده، در دقیقه ۴ نفوذ تند و تیزی از سمت چپ محوطه جریمه مارسی کرد و با پاس در عرض موسی مارگا را در مقابل دروازه خالی قرار داد تا این بازیکن گل اول پرتغالی‌ها را به ثمر رساند.

 

دیمیتری پایت در دقیقه ۱۰ پنالتی اعلام شده به سود مارسی را خراب کرد، اما در دقیقه ۲۸ سرجیو اولیویرا پاسخ فرصت‌سوزی تیم فرانسوی را داد و از روی نقطه پنالتی گل دوم پورتو را زد تا نیمه اول با برتری ۲ بر صفر این تیم تمام شود.

 

 

1540910

 

 

کرونا در دقیقه ۶۹ باز هم در نقش سازنده گل ظاهر شد که این بار حرکت او در محوطه جریمه مارسی و پاس به بغل این بازیکن را لوئیز دیاز با شوت محکم زمینی تبدیل به گل کرد.

 

مهدی طارمی که پس از این گل امیدوار بود وارد مسابقه شود و فرصت بیشتری نسبت به دیدارهای اخیرشان برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا به دست بیاورد، با نظر کونسیسائو در دقیقه ۸۹ و به‌عنوان پنجمین و آخرین تعویضی تیمش جانشین اوتاویو شد که در این مدت کم نتوانست کار خاصی انجام دهد.

 

 

1540911

 

 

تیم پورتو پرتغال پس از شکست در هفته اول لیگ قهرمانان برابر منچستر سیتی و برتری در دیدار اخیرش مقابل المپیاکوس یونان، توانست با نتیجه ۳ بر صفر نیز مارسی فرانسه را شکست دهد تا پشت سر شاگردان پپ گواردیولا که ۹ امتیازی هستند، با ۶ امتیاز در رده دوم جدول گروه C بایستد.

دیدگاه‌ها