کد خبر : 1717275 | 14 آبان 1399 ساعت 10:50 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش گواردیولا از فران تورس و ژسوس

پپ گواردیولا سرمربی سیتی بعد از پیروزی 3-0 مقابل المپیاکوس به ستایش فران تورس ستاره جدید تیمش پرداخت.

ستایش گواردیولا از فران تورس و ژسوس

به گزارش "ورزش سه"، فران تورس ستاره 20ساله منچسترسیتی دیشب در خانه این تیم استادیوم اتحاد اولین گل تیمش در مقابل المپیاکوس را با ضربه‌ای زیبا به ثمر رساند و پپ گواردیولا در پایان بازی به ستایش از این ستاره جوان تیمش پرداخت.

 

1540996

 

فران تورس 20ساله امسال تابستان از والنسیا به منچسترسیتی پیوست. مصدومیت آگوئرو باعث شده بود فران تورس در بازی دیشب در پیشانی خط حمله سیتی به میدان برود. او در کنار ریاض محرز و رحیم استرلینگ خط حمله سه نفره سیتی را تشکیل داده بود و در دقیقه 12 اولین گل تیمش را با ضربه‌ای زیبا به ثمر رساند.

 

گواردیولا در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " فران تورس عالی بازی کرد و یک گل استثنایی زد، در زمین عالی حرکت می کرد چه با توپ و چه بدون توپ. فران در حال پیشرفت است و تا همینجا گلهای زیادی برای ما زده و من از عملکردش واقعاً راضی هستم".

 

1540997

 

پپ همچنین از بازگشت گابریل ژسوس از مصدومیت و گلزنی او برای سیتی ابراز خوشحالی کرد و گفت: " اینکه گابریل ژسوس به ترکیب ما برگشته خیلی مهم است. به خصوص با گل تماشایی که امروز زد. گابریل امروز در طول بازی عملکرد عالی داشت و من از اینکه او را دوباره در اختیار دارم واقعاً خوشحالم".

 

 

دیدگاه‌ها