کد خبر : 1717285 | 14 آبان 1399 ساعت 11:40 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: فقط در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم

با وجود تساوی 1-1 اتلتیکو مادرید مقابل لوکوموتیو مسکو دیگو سیمئونه می‌گوید نسبت به صعود اتلتیکو از مرحله گروهی چمپیونزلیگ خوشبین است.

سیمئونه: فقط در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید دیشب در روسیه به مصاف لوکوموتیو مسکو رفت و با اینکه در این بازی دو بار تیر دروازه حریف را لرزاند اما در نهایت نتوانست نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 بدست بیاورد تا با 4 امتیاز از سه بازی در رتبه دوم جدول گروه A قرار بگیرد. بایرن مونیخ با 9 امتیاز صدرنشین این گروه است و لوکوموتیو 2 امتیازی اتلتیکو را در رتبه سوم تعقیب می کند.

 

1541012

 

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در پایان بازی گفت با اینکه از ضعف تیمش در تمام کنندگی شکایت دارد ولی از عملکرد کلی اتلتیکو رضایت دارد و به صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان امیدوار است.

 

به نظر می رسد درباره بازی دیروز حق با سیمئونه است. تعداد شوتهای در چارچوب برای دو تیم در این بازی 14-4 به سود اتلتیکو بود و شاگردان سیمئونه 64.9 درصد مالکیت توپ را به عهده داشتند. اتلتیکو دو بار هم توسط کوکه و آنخل کورئا توپ را به تیر دروازه کوبید.

 

1541010

 

سیمئونه در پایان بازی گفت: " از بازی امروز اتلتیکو تصویر مثبتی در ذهن من نقش بست. دروازه بان لوکوموتیو امشب عالی بود و توپ‌های خیلی مهمی را گرفت. ما در مقابل تیمی که عالی دفاع می‌کرد و در ضدحمله ها خطرناک بود عملکرد خوبی داشتیم. لوکوموتیو در مقابل بایرن و سالزبورگ هم همین روش را اجرا کرده بود. حیف شد که نتوانستیم در ضربات آخر دقیق عمل کنیم ولی به نظرم با همین روش بازی می توانیم در مسابقات بعدی به پیروزی برسیم".

 

 

دیدگاه‌ها