کد خبر : 1717303 | 14 آبان 1399 ساعت 13:20 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی: گلهایم تقدیم به سلطان، گرد مولر

رابرت لواندوفسکی دو گل خود در جریان پیروزی 6-2 بایرن مقابل سالزبورگ را به اسطوره این باشگاه گرد مولر تقدیم کرد که این روزها در بستر بیماری به سر می‌برد.

لواندوفسکی: گلهایم تقدیم به سلطان، گرد مولر

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در مقابل سالزبورگ موفق شد حریفش را با نتیجه 6-2 از پیش رو بردارد درحالیکه باواریایی‌ها تا یازده دقیقه مانده به پایان با حریف 2-2 مساوی بودند ولی با زدن 4 گل در یازده دقیقه طوفانی موفق شدند 6-2 به پیروزی برسند.

 

1541034

 

رابرت لواندوفسکی که در دقایق 21 و 88 دو گل از شش گل تیمش را به ثمر رساند در پایان بازی گلهای خود را به گرد مولر اسطوره بایرن مونیخ تقدیم کرد. بر اساس گفته های همسر مولر او به دلیل ابتلا به زوال عقل این روزها وضعیت بغرنجی دارد و به مرگ نزدیک شده است.

 

1541032

حضور گرد مولر در مراسم تقدیر از او در باشگاه بایرن مونیخ

 

لواندوفسکی گلهای خود را در حالی به گرد مولر افسانه‌ای تقدیم کرد که همسر گرد مولر دیروز در آستانه تولد هفت و پنج سالگی او اعلام کرد گلزن بزرگ فوتبال آلمان مدتها است از زوال عقل رنج می‌برد و این روزها دائماً در تخت خوابیده و چیزی نمی‌تواند بخورد و عملاً به مرگ نزدیک شده است.

 

1541033

گرد مولر در فینال جام جهانی 1974

 

لواندوفسکی بعد از دو گلی که دیروز به ثمر رساند این گلها را با انتشار مطلبی در شبکه های اجتماعی به گرد مولر تقدیم کرد و نوشت: " می خواهم گلهایم را به یک قهرمان واقعی تقدیم کند. گرد مولر که امروز جشن تولد هفتاد و پنج سالگی او است".

 

1541036

پیام لواندوفسکی برای مولر و تقدیم گلهای دیشبش به او

 

ستاره لهستانی بایرن در ادامه پیام خود نوشت: " موفقیتهای بزرگی که تو بدست آورده ای برای من انگیزه ای بوده که هر روز تلاش کنم تا به بزرگی تو نزدیک شوم. قوی بمان سلطان گِرد".

 

 

دیدگاه‌ها