کد خبر : 1717337 | 14 آبان 1399 ساعت 16:45 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

حسن صالح حمیدزیچ:

جدایی رایگان آلابا از بایرن یک فاجعه است

مدیر ورزشی بایرن مونیخ به پس گرفتن پیشنهاد تمدید قرارداد دیوید آلابا واکنش نشان داد.

جدایی رایگان آلابا از بایرن یک فاجعه است

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش رسانه‌های آلمانی اعلام کردند بعد از آنکه بایرن مونیخ نتوانست در مذاکرات با دیوید آلابا مدافع اتریشی خود درباره تمدید قرارداد به نتیجه برسد، پیشنهاد خود را پس گرفته تا آینده او در مونیخ بیش از پیش با شک و تردید مواجه شود.

 

 

1530555

 

 

رئیس باشگاه بایرن مونیخ، هربرت هاینر می گوید این باشگاه برای توافق با آلابا تاریخ 31 اکتبر را به عنوان ضرب الاجل تعیین کرده بود و با توجه به نرسیدن به توافق تا این تاریخ تصمیم گرفت تا مذاکرات را پایان دهد. ایجنت آلابا در آخرین اظهارنظرش گفته بود پیشنهاد بایرن قابل قبول نیست. ظاهراً بایرن حالا دیگر پیشنهادش را پس گرفته و دیگر راهی برای ترمیم فاصله دو طرف وجود ندارد.

 

حمید صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در این باره گفت:« آلابا در تابستان می‌تواند به صورت آزاد و رایگان از بایرن جدا شود و این یک فاجعه برای ما خواهد بود. هنوز هیچ تیمی درباره این بازیکن مذاکره‌ای با ما نداشته است.

 

 

1451188

 

 

ما یک پیشنهاد به آلابا دادیم که او رد کرد. پیشنهاد دومی بسیار بهتر بود و به مدیر برنامه‌هایش اعلام کردیم که اگر در زمان مقرر جواب ندهند، آن پیشنهاد را پس می‌گیریم که آن‌ها هیچ جوابی ندادند و باشگاه هم پیشنهاد را برداشت.»

 

احتمال ماندنی شدن آلابا:« در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. واقعا نمی‌دانم چگونه می‌توان این موضوع را حل کرد. باید راه‌حلی وجود داشته باشد. آلابا بازیکن بسیار خوبی است. ما احترام زیادی به این بازیکن می گذاریم و حرفه ای با او برخورد می کنیم.»

 

دیدگاه‌ها