کد خبر : 1717355 | 14 آبان 1399 ساعت 18:02 | 48.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش زیدان به عدم تمدید قرارداد راموس با رئال

کمتر از دو ماه تا نقل و انتقالات زمستانی باقیمانده اما قرارداد سرخیو راموس هنوز تمدید نشده است.

واکنش زیدان به عدم تمدید قرارداد راموس با رئال

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس از ژانویه 2021 آزاد خواهد بود تا با باشگاه های مدنظرش وارد مذاکره شود. پی اس جی و متچستریونایتد مترصد فرصتی هستند تا کاپیتان رئال را جذب کنند و عجیب اینکه هنوز از سوی باشگاه تماسی با راموس برای تمدید قرارداد گرفته نشده است.

 

 

1540886

 

 

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، سران باشگاه تردید دارند که به راموس طبق رسم قدیمی، قرارداد یک ساله پیشنهاد شود یا برای کاپیتان 33 ساله استثنا قائل شده و پیشنهادی دو ساله به وی ارائه دهند. در رئال به بازیکنان بالای 32 سال قرارداد یک ساله به منظور تمدید پیشنهاد می شود.

فلورنتینو پرز رئیس رئال در شب جشن قهرمانی لالیگای رئال گفته بود که راموس در رئال بازنشسته خواهد شد اما هنوز خبری از پیشنهاد تمدید باشگاه نیست.

 

 

1539937

 

 

زین الدین زیدان در نشست خبری پس از بازی با اینتر و در پاسخ به سوالی در مورد نگرانی از بابت جدایی راموس گفت:« همیشه گفته ام که راموس کاپیتان و رهبر ماست. او را برای همیشه در رئال می خواهیم و خودش هم بارها ثابت کرده است که می خواهد در رئال به فوتبالش پایان دهد. ذره ای تردی ندارم که راموس در رئال می ماند و به تاریخسازی در این باشگاه ادامه خواهد داد.»

دیدگاه‌ها