کد خبر : 1717356 | 14 آبان 1399 ساعت 17:53 | 99.1K بازدید | 0 دیدگاه

اولین خرید بزرگ رئال مادرید قطعی شد؟

رئال مادرید قصد دارد تابستان سال آینده داوید آلابا، مدافع بایرن مونیخ را به صورت رایگان به خدمت بگیرد.

اولین خرید بزرگ رئال مادرید قطعی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، داوید آلابا آخرین سال قرارداد خود در آلیانس آرنا سپری می کند و با توجه به عدم توافق در مورد تمدید قرارداد این بازیکن با بایرن مونیخ، باشگاه رئال مادرید در حال برنامه ریزی برای جذب رایگان او در تابستان سال 2021 است. نشریه آ.اس مدعی شد پینی زاهاوی، مدیر برنامه آلابا مذاکرات خود را با باشگاه رئال مادرید آغاز کرده و امیدوار است که در ماه ژانویه پیش توافق بین طرفین حاصل شود.

 

1541083

 

توانایی داوید آلابا برای حضور در پست هایی مانند مدافع میانی، دفاع چپ یا پست دلخواه خودش یعنی هافبک میانی، این بازیکن را تبدیل به مهره ای ارزشمند برای زین الدین زیدان خواهد کرد. اخیرا رابطه داوید آلابا و بایرن مونیخ شکرآب شده و به نظر می رسد باشگاه المانی دیگر تلاشی برای تمدید قرارداد این بازیکن نخواهد کرد.

 

خود داوید آلابا نیز اخیرا در مصاحبه ای مدعی شد مدیران بایرن مونیخ به اندازه افی به او احترام نگذاشته اند و بدین ترتیب رئال مادرید تردیدی در مورد توافق با مدافع 28 ساله و اتریشی ندارد. بارسلونا از نظر مالی در شرایط خوبی نیست و دیروز موندودیپورتیوو مدعی شد این باشگاه در بین مشتریان آلابا جایی نخواهد داشت. داوید آلابا در سالهای حضور در بایرن مونیخ 9 عنوان قهرمانی بوندسلیگا، شش جام حذفی آلمان و دو لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است.

دیدگاه‌ها