کد خبر : 1717360 | 14 آبان 1399 ساعت 18:31 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

الساندرو باستونی:

شکست برابر رئال مادرید ناامید کننده بود

الساندرو باستونی، مدافع جوان اینتر شکست برابر رئال مادرید را ناامید کننده توصیف کرد.

شکست برابر رئال مادرید ناامید کننده بود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در شبی که تا دقایق پایانی موفق به کسب یک امتیاز برابر رئال مادرید شده بود، در نهایت در خانه این تیم مغلوب شد و حالا شرایط نراتزوری بعد از کسب تنها دو امتیاز سه بازی برای صعود بسیار دشوار شده است. اما الساندرو باستونی مدعی شد تا زمانی که شانس صعود وجود داشته باشد، بازیکنان اینتر به این هدف باور خواهند داشت.

 

1541085

 

الساندرو باستونی گفت: "ما مطمئنا از این نتیجه و شکست برابر رئال مادرید ناامید شده ایم. ما در این دیدار اشتباهاتی مرتکب شدیم که برایمان گران تمام شد. گل سوم کار ما را تمام کرد و ما بسیار ناامید شدیم. در چنین مسابقاتی جزئیات کوچک اهمیتی زیادی دارد".

 

اینتر در این فصل از نظر دفاعی عملکرد خوبی نداشته و وقتی برابر رئال مادرید نیز دو گل به ثمر رساند، نتوانستند گل های خود را حفظ کند و در نهایت اسپانیا را با دست خالی ترک کرد. اما علی رغم اینکه اینتر  از سه بازی فقط دو امتیاز کسب کرده، این مدافع جوان ایتالیایی معتقد است که تیمش می تواند به مرحله حذفی راه یابد.

 

باستونی در ادامه گفت: "ما باید تلاش کنیم تا متوجه شویم چرا این اتفاق زیاد می افتد. تا زمانی که از نظر ریاضی و روی کاغذ فرصت صعود به دور بعد را داشته باشیم، به این هدف باور خواهیم داشت."

دیدگاه‌ها