کد خبر : 1717361 | 14 آبان 1399 ساعت 18:30 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

اعتراضات پس از ال کلاسیکو کار دست کومان داد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا امروز اعلام کرد که بر علیه رونالد کومان پرونده تشکیل داده است.

اعتراضات پس از ال کلاسیکو کار دست کومان داد

به گزارش "ورزش سه"، شنبه هفته گذشته بارسلونا در نوکمپ 1-3 مغلوب رئال مادرید شد. در دیداری که حواشی داوری نیز داشت. بارسا روی پنالتی اعلام شده بر علیهش اعتراض داشت. گرفتن پیراهن سرخیو راموس توسط کلمنت لنگله با دخالت وی ای آر، پنالتی اعلام شد تا سرخیو راموس گل دوم رئال را به ثمر برساند.

در پایان بازی رونالد کومان مثل دیگر اعضای بارسا عصبانی بود.

 

 

1541094

 

 

او به خبرنگاران گفت:« واقعا دلیل دخالت وی ای آر را نمی فهمم. وی ای آر فقط زمانی که قرار است تصمیم علیه بارسا گرفته شود، دخالت می کند؟ در اسپانیا کاربرد وی ای آر چگونه است؟ اگر قرار است این صحنه ها پنالتی اعلام شود، باید برای همه تیم ها شرایط یکسان باشد.»

 

کومان پس از اتمام بازی هم به کنار خط رفت و منتظر داوران ماند. او خطاب به مارتینس مونوئرا داور بازی هم گفت:« برای چه؟ برای چه؟ تصاویر بازی قبلی ما با ختافه را دیده ای؟ چرا فقط دو دخالت وی ای آر برای ما؟ چرا همیشه وی ای آر علیه بارسلوناست؟»

 

 

1538437

 

 

در پی این اتفاقات کمیته انضباطی علیه کومان پرونده تشکیل داده و سرمربی هلندی باید منتظر جریمه باشد. این جریمه احتمالا مالی(600 تا 3000 یورو) است و در بدترین حالت با یکی دو جلسه محرومیت روبرو خواهد شد. رای کمیته بین سه تا 4 هفته اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها