کد خبر : 1717371 | 14 آبان 1399 ساعت 19:36 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

استفانو پیولی: میلان هنوز فاتح هیچ چیزی نشده

استفانو پیولی، سرمربی میلان تاکید کرد این تیم هنوز به موفقیت خاصی دست نیافته است.

استفانو پیولی: میلان هنوز فاتح هیچ چیزی نشده

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده روسونری در هفته های ابتدایی هواداران این تیم را به کسب عنوان قهرمانی در لیگ ایتالیا بعد از یک دهه امیدوار ساخته است. اما استفانو پیولی در نشست خبری پیش از دیدار فردا شب برابر لیل در لیگ اروپا، مدعی شد هنوز مسیر زبادی برای پیشرفت پیش روی این تیم وجود دارد.

 

استفانو پیولی گفت: "هدف ما این است که همیشه جریان بازی ها را هدایت کنیم. ما می خواهیم فعالانه عمل کنیم، ما یک تیم جوان هستیم که در زمین رفتاری توام با بلوغ نشان می دهیم. ما می دانیم که در این روزها بازیهای زیاد و تقویم شلوغی داشته ایم. فردا یک مسابقه مهم مقابل تیم قدرتمندی پیش روی ماست، اما ما فقط می خواهیم مسیر خود را به بهترین شکل ادامه دهیم.

 

1539610

 

ما به خوبی در کنار هم تلاش می کنیم، سفری را آغاز کرده ایم و هنوز فقط در ابتدای مسیر هستیم. من همیشه به پسرانم اعتقاد داشته ام. ما سعی می کنیم همیشه پیروز شویم، اما نباید فراموش کرد هنوز در ابتدای کار هستیم.

 

ما مانند افرادی هستیم که برای یافتن آب شروع به حفر چاه کرده اند، اما ما می خواهیم چشمه را پیدا کنیم که هنوز خیلی دور است و لازم است خیلی بیشتر تلاش کنیم. وقتی به عمق حمله می کنیم بسیار خوب عمل می کنیم ، اما باید دقیق تر باشیم و انتخاب های درست را انجام دهیم تا خطرناک تر باشیم.

 

حفظ تعادل همیشه نقطه قوت ما بوده است. ما می دانیم که هنوز می توانیم پیشرفت زیادی داشته باشیم. حریفان همیشه آماده هستند و ما نمی توانیم نگرش خود را تغییر دهیم. ما جوان هستیم، هنوز فاتح هیچ چیزی نشده ایم و بنابراین هنوز کارهای زیادی داریم."

دیدگاه‌ها