کد خبر : 1717390 | 14 آبان 1399 ساعت 21:41 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

برناردو سیلوا:

همه ما دلمان برای داوید سیلوا تنگ شده است

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچستر سیتی تمجید ویژه ای از اسطوره این باشگاه یعنی داوید سیلوا انجام داد.

همه ما دلمان برای داوید سیلوا تنگ شده است

به گزارش "ورزش سه"، داوید سیلوا بعد از پشت سر گذاشتن 10 فصل بی نظیر در منچستر سیتی و تبدیل شدن به یکی از اسطوره‌های این باشگاه انگلیسی نهایتاً در تابستان امسال از جمع سیتیزن ها جدا شد و به رئال سوسیداد پیوست تا سال‌های پایانی فوتبالش را در کشور خود سپری کند.

 

 

1541132

 

 

برناردو سیلوا، ستاره حال حاضر و پرتغالی منچسترسیتی در مصاحبه‌ای به تمجید از داوید سیلوا پرداخته و می‌گوید: " من این شانس را داشتم که سه فصل در کنار او بازی کنم.  او درک بسیار بالایی در بازی دارد و فضای خوبی برای هم تیمی های خود ایجاد می‌کند. او یک بازیکن دوست داشتنی محسوب می‌شود که دل همه ما برایش تنگ شده است.

 

بدون تردید وقتی که او را در تیم خود در اختیار داشته باشید، پیروزی آسان تر خواهد بود مخصوصاً برای ما که بسیاری از تیم‌ها دفاع فشرده ای در مقابل مان انجام می دهند. برخوردار بودن از چنین بازیکنانی به ایجاد فضا در تیم کمک می‌کند."

 

برناردو سیلوا درباره وینسنت کمپانی، کاپیتان سابق منچستر سیتی و یکی دیگر از اسطوره‌های این باشگاه نیز گفت: " کمپانی بزرگترین بازیکن رهبری محسوب می‌شود که با او هم تیمی شده ام. حضور او در زمین باعث احساس آرامش ما می شد. او مثل یک هیولا بود و به تیم بسیار کمک می کرد. هنوز هم وقتی به گل او به لسترسیتی و فضای استادیوم فکر می کنم بسیار هیجان زده می شوم."



 

1499847

دیدگاه‌ها