کد خبر : 1717392 | 14 آبان 1399 ساعت 21:49 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

شوخی ستاره بایرن با بحران داوید آلابا

توماس مولر، ستاره آلمانی به لحنی همراه با شوخی در مورد احتمال جدایی داوید آلابا صحبت کرده است.

شوخی ستاره بایرن با بحران داوید آلابا

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد مدیران باشگاه بایرن مونیخ نیز در مورد تمدید قرارداد داوید آلابا، مدافع اتریشی و 28 ساله خود تسلیم شده اند و به احتمال فراوان او در تابستان به صورت رایگان مونیخ را ترک خواهد کرد. توماس مولر تاکید کرد تمام تمرکز داوید آلابا روی بازی های بایرن مونیخ است و البته حالا این باشگاه واقعا شبیه به اف سی هالیوود (لقب بایرن مونیخ) شده است.

 

1541133

 

توماس مولر گفت: "موضوع تمدید قرارداد آلابا برای مدت طولانی وجود داشته، اما هنوز قراردادی امضا نشده است. هیچ چیز جدیدی وجود ندارد، خواهیم دید چه می شود و من نمی دانم. بگذارید هر اتفاقی در آینده رخ داد شگفت زده شویم.

 

داوید آلابا در زمین مانند همیشه ظاهر می شود و و تحت تاثیر این شایعات نیست. در بایرن ما بعضی اوقات می خواهیم چیزی جدید بشویم. صرف نظر از این بحث، آلابا اجازه نمی دهد تحت تاثیر این مسائل قرار گیرد و عملکرد خوبی در ترکیب بایرن ارائه می دهد. این اخبار برای مخاطبان نیز جالب است و وقتی اتفاقات در باشگاه کمی دراماتیک باشد بسیار خوب است. من در گذشته از خواندن اخبار در مورد این مسائل در اف سی هالیوود لذت می بردم و اکنون شما می توانید آن را به صورت زنده تماشا کنید."

دیدگاه‌ها