کد خبر : 1717403 | 14 آبان 1399 ساعت 23:19 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

باشاک شهیر ۲-۱ یونایتد؛ حال تیم سولسشر خوب نیست

منچستریونایتد با نتیجه 2-1 در خانه استانبول باشاک شهیر شکست خورد.

باشاک شهیر ۲-۱ یونایتد؛ حال تیم سولسشر خوب نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که برخلاف لیگ‌برتر انگلیس در لیگ قهرمانان اروپا شروع خوبی داشته و دو بازی ابتدایی خود مقابل پاری سن ژرمن و لایپزیش را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، امشب در آخرین مسابقه دور رفت مرحله گروهی مهمان استانبول باشاک شهیر بود که این بازی نهایتاً با نتیجه 2-1 به سود تیم ترکیه ای خاتمه یافت.

 

این تیم میزبان یعنی استانبول باشاک شهیر بود که کار را بهتر آغاز کرد و توانست خیلی زود به گل اول دست پیدا کند. ضد حمله عجیب و غریب بازیکنان باشاک شهیر به شکلی بود که دمبابا را از میانه زمین با دروازه منچستر یونایتد تک به تک شد و بعد از طی کردن مسافتی، این بازیکن دروازه دین هندرسون را باز کرد.

 

 

1541152

 

 

در ادامه و در کمال ناباوری بازهم این تیم استانبول باشاک شهیر بود که توانست به گل دوم دست پیدا کند.

 

 

1541153

 


ادین ویسکا که پاس گل اول تیمش را داده بود این بار خودش با دروازه حریف تک به تک شد و توانست گل دوم تیم ترکیه ای به ثمر برساند.

 

بعد از دریافت گل دوم منچستریونایتد کمی بهتر کار کرد و نهایتا توانست در لحظات پایانی نیمه اول یکی از گل‌ها را جبران کند. لوک شاو ارسال بسیار خوبی را از جناح چپ انجام داد که با ضربه سر آنتونی مارسیال همراه شد تا گل شیاطین سرخ به ثمر برسد.

 

 

1541149

 

 

نیمه دوم با برتری کامل منچستر یونایتد آغاز شد و این تیم در لحظات ابتدایی چند حمله نصفه و نیمه را روی دروازه استانبول باشاک شهیر ترتیب داد اما هیچ کدام از آنها به گل تساوی ختم نشد.

 

در ادامه نیز حملات منچستر یونایتد بی اثر بود و این تیم نتوانست گل تساوی بخش را وارد دروازه استانبول باشاک شهیر کند؛ موضوعی که باعث شد کار با همان نتیجه 2-1 تمام شود و یک شکست دیگر در کارنامه شاگردان اوله گنار سولسشر به ثبت برسد.

دیدگاه‌ها