کد خبر : 1717411 | 15 آبان 1399 ساعت 00:07 | 9.9K بازدید | 1 دیدگاه

سولسشر: به اندازه کافی خوب نبودیم

اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد اعتراف کرد مقابل باشاک شهیر تیمش نمایش ضعیفی داشته است.

سولسشر: به اندازه کافی خوب نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد این فصل در لیگ قهرمانان عملکرد درخشانی ارائه داده و در دو هفته اول موفق به غلبه بر لایپزیش و پاری سن ژرمن شده بود. اما امشب و در حالیکه به نظر می رسید کار شیاطین سرخ راحت باشد، آنها در ترکیه 1-2 مقابل باشاک شهیر شدند. اوله گونار سولسشر در پایان بازی مدعی شد تیمش به اندازه کافی در این مسابقه خوب بازی نکرده است.

 

1540424

 

اوله گونار سولسشر گفت: "عملکرد ما در بازی امشب در مقابل تیمی که دوندگی زیادی داشته و در میدان بسیار تلاش می کرد به اندازه کافی خوب نبود. در وهله اول باید بگویم ما به اندازه کافی خوب دفاع نکردیم که این اشتباهی غیرقابل بخشش است.

 

نکته دوم این است که ما به ادازه کافی سازماندنی خوبی در زمین پیاده نکردیم تا بتوانیم روی دروازه حریف ضدحمله زده و در بازپس گیری توپ نیز موفق عمل کنیم. دو بار دروازه ما به سختی باز شد و در نیمه دوم نیز اینقدر خوب بازی نکردیم که بتوانیم نتیجه را تغییر دهیم. وقتی در این زمین فوتبال بازی می کنید با واقعیت روبرو می شوید. قرار نیست شما به صورت اتفاقی و شانسی در رقابت هایی مانند لیگ قهرمانان موفق به کسب سه امتیاز شوید. ما امشب در مقابل یک تیم خوب بازی کردیم که از نظر فردی نیز در سطح بالایی قرار داشته،  به خوبی آماده شده بود و عملکردی سازمان یافته در میدان ارائه داد. اما ما به اندازه کافی خوب نبودیم. وقتی نمایشی اینگونه در زمین ارائه می دهید، مثبت اندیشی کار دشواری می شود."

دیدگاه‌ها