کد خبر : 1717457 | 15 آبان 1399 ساعت 11:40 | 19.9K بازدید | 2 دیدگاه

از پوچه تا توخل و ناگلزمان؛ نامزدهای جانشینی سولسشر

شکست دیشب منچستریونایتد مقابل باشاک‌شهیر در استانبول اوله گنار سولسشر سرمربی شیاطین سرخ را بیش از پیش با خطر اخراج مواجه کرده است.

از پوچه تا توخل و ناگلزمان؛ نامزدهای جانشینی سولسشر

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در روزهای اخیر اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد با انتقادهای زیادی مواجه بود و حتی شایعات گسترده ای درباره احتمال اخراج او در رسانه‌ها منتشر می‌شد اوله و شاگردانش به استانبول رفتند تا در سومین بازی خود در گروه H لیگ قهرمانان به مصاف باشاک‌شهیر ترکیه بروند.

 

1540426

 

با وجود شکست 2-1 در این بازی یونایتد همچنان با 6 امتیاز از سه بازی و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به لایپزیش صدرنشین این گروه است ولی عملکرد بسیار بد شیاطین سرخ در بازی دیشب و همچنین نتایج ضعیف او در هفته های اخیر باعث شده فشار بر روی سولسشر بیش از هر زمان دیگری افزایش یابد.

 

اما در صورتیکه در نهایت مدیران یونایتد تصمیم به کنار گذاشتن سرمربی نروژی خود کنند نامزدهای نشستن روی نیمکت یونایتد چه کسانی هستند.

 

مائوریسیو پوچتینو

بیشترین شانس برای نشستن روی نیمکت یونایتد بدون تردید پوچتینوی آرژانتینی سرمربی سابق تاتنهام است. برخی حتی می‌گویند پوچه باید تابستان 2019 و در پایان مربی گری سولسشر به عنوان مربی موقت تیم به جای او منصوب می‌شد.

 

1541293

 

پوچتینو از زمان اخراج از تاتنهام بی باشگاه است و اخیراً به صراحت اعلام کرده مشتاق بازگشت به فوتبال انگلیس است. پوچتینو در 12 ماه گذشته سعی داشت سکان هدایت یک تیم بزرگ اسپانیایی را بدست بگیرد ولی حالا دیگر امیدی ندارد و شایعات زیادی در این باره منتشر شده که او نیمکت یونایتد را هدف گرفته است.

 

ماسیمیلیانو آلگری

یونایتد اگر مربی ای می خواهد که بتواند در بلندمدت موفق باشد باید به فکر استخدام آلگری باشد. کسی که به مدت پنج سال هدایت یوونتوس را در دست داشت و با اینکه در چمپیونزلیگ موفقیتی نداشت ولی هر سال قهرمانی سری آ را برای تیمش بدست آورد. ناکامی اروپایی آلگری برای یونایتد اما نگران کننده نیست چرا که اولویت اول شیاطین سرخ رسیدن به دو رقیب انگلیسی خود لیورپول و منچسترسیتی است.

 

1541288

 

رالف هاسن‌هوتل

هاسن‌هوتل در ساوتهمپتون خود را به عنوان یک مربی کارآمد معرفی کرده و فصل گذشته با تیم کم هزینه خود مقام یازدهم لیگ برتر را بدست آورده. تیم او اما امسال بسیار عالی ظاهر شده و در حال حاضر در رتبه چهارم جدول قرار دارد.

یکی دیگر از درخشش های هاسن‌هوتل در لایپزیش بوده. لایپزیش تحت هدایت هاسن‌هوتل به یکی از قدرتهای بوندس لیگا تبدیل شد. این مربی آلمانی بعد از درخشش در لایپزیش بود که به انگلیس رفت و به ساوتهمپتون ملحق شد.

 

1541292

 

توماس توخل

با توجه به شکست دیشب PSG در لیگ قهرمانان مقابل لایپزیش، توماس توخل سرمربی آلمانی این تیم هم درست مثل سولسشر در معرض از دست دادن شغلش قرار دارد. اگر توخل پاریس را ترک کند بدون شک استخدام او برای مدیران یونایتد وسوسه کننده خواهد بود چه آنکه پیش از انتقال او به PSG منچستریونایتد علاقه زیادی به جذب این مربی آلمانی داشت ولی حریف قدرت مالی باشگاه پاریسی نشد.

 

1541290

 

یولیان ناگلزمان

با توجه به شکست 5-0 اخیر لایپزیش مقابل منچستریونایتد می‌توان تصور کرد که مدیریت یونایتد تمایل کمتری برای استخدام مربی جوان لایپزیش، یولیان ناگلزمان داشته باشد. اما همانطور که سولسشر بعد از شکست مقابل آرسنال گفته بود یک مربی را با یک بازی نمی‌شود قضاوت کرد ممکن است کارنامه درخشان ناگلزمان هم مدیران اولدترافورد را به این نتیجه برساند که این مربی آلمانی قطعه گمشده پازلی است که فقدانش در اولدترافورد احساس می‌شود.

 

1541291

 

 

دیدگاه‌ها