کد خبر : 1717433 | 15 آبان 1399 ساعت 02:10 | 35.5K بازدید | 2 دیدگاه

فقط از نتیجه راضی ام

کومان: خوش شانسیم که امشب تراشتگن را داشتیم

سرمربی هلندی بارسا از شکل بازی تیمش برابر دینامو راضی نیست و معتقد است به لطف مهارهای تراشتگن توانستند به برتری دست یابند.

کومان: خوش شانسیم که امشب تراشتگن را داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با هدایت رونالد کومان توانست امشب با نتیجه 2-1 از سد دیناموکیف عبور کرده و با 9 امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دهد. بارسا به یک برد دیگر نیاز دارد تا صعودش به یک هشتم نهایی را قطعی کند.

 

 

1541235

 

 

رونالد کومان در پایان بازی گفت:« از نتیجه راضی هستم ولی از شکل بازی مان در برخی دقایق خیر. خوش شانس بودیم که تراشتگن درون دروازه بود و ما را نجات داد. بازی را خوب شروع کردیم و خیلی زود هم جلو افتادیم. سپس شانس این را داشتیم تا گل های بعدی را بزنیم ولی نشد. در ادامه دینامو روحیه گرفت و کنترل بازی از دست مان خارج شد. دینامو به اندازه کافی شانس های گلزنی داشت و منون از مارک که اجازه نداد پیروزی را از دست بدهیم. در نهایت دوام آوردیم و بازی را بردیم. امشب در بازی بدون توپ خوب نبودیم.»

 

کومان در ادامه گفت:« در مجموع شرایط مان در لیگ قهرمانان خوب است. سه بازی دور رفت را بردیم و همه چیز مثبت به نظر می رسد. البته باید بهتر بازی کنیم و هنوز حا برای پیشرفت داریم به خصوص زمان هایی که توپ در اختیارمان نیست.»

 

 

1541230

 

 

تراشتگن:« او بار دیگر ثابت کرد که چه دروازه بان بزرگی است. مارک امشب از هر نظر کامل بود. یک هفته بود تمرین می کرد و امشب دیدیم که روی فرم است.»

 

 

1541236

 

 

دی یونگ در دفاع:« لنگله به خاطر تعدد بازی ها خسته بود و دی یونگ را جای او در دفاع گذاشتم. دی یونگ یکی از گزینه های دفاعی ما در مواقع ضروری است.»

 

دیدگاه‌ها