کد خبر : 1717448 | 15 آبان 1399 ساعت 10:30 | 23.8K بازدید | 1 دیدگاه

بسفر این ستاره را محو کرد؛ آمار عجیب برونو

در شب شکست 2-1 منچستریونایتد در استانبول مقابل باشاک‌شهیر، برونو فرناندس ستاره پرتغالی این تیم بسیار کم‌فروغ ظاهر شد و 34 بار توپ را از دست داد.

بسفر این ستاره را محو کرد؛ آمار عجیب برونو

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندس ستاره پرتغالی در چند ماهی که از پیوستنش به منچستریونایتد گذشته نام خود را به عنوان یکی از ستاره‌های اصلی این تیم مطرح کرده بود. اما دیشب که شیاطین سرخ برای بازی مقابل باشاک شهیر به استانبول رفتند فرناندس بر خلاف بازی های قبلی اش شب بسیار کم فروغی را داشت و برای نمونه در طول مسابقه 34 بار توپ را از دست داد که آمار عجیبی بود.

 

1541266

 

شاگردان سولسشر با مجموعه ای از اشتباهات دفاعی در نهایت 2-1 شکست خوردند تا بر خلاف دو بازی قبلی شان که دو پیروزی بدست آورده بودند از بازی سوم هیچ امتیازی بدست نیاورند. یونایتد حالا با شش امتیاز از سه بازی به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به لایپزیش در صدر گروه H لیگ قهرمانان ایستاده است.

 

1541264

 

برونو فرناندس از زمان پیوستن به یونایتد در ماه ژانویه به عصای دست اوله گنار سولسشر سرمربی این تیم تبدیل شده است. او در سال گذشته بدون شک برجسته ترین بازیکن شیاطین سرخ بوده اما دیشب در استادیوم فاتح تریم شهر استانبول، فرناندس حتی سایه‌ای از آن ستاره همیشگی هم نبود.

 

ستاره پرتغالی در طول 90 دقیقه تنها یک شوت در چارچوب دروازه باشاک شهیر شلیک کرد و 34 بار توپ را از دست داد. این آمار با توجه به میانگین آماری فرناندس برای هواداران او واقعا تعجب‌برانگیز بود.

 

1541269

 

آمار برونو فرناندس مقابل باشاک شهیر:

73.8درصد دقت پاس

63.5 درصد پاسهای به مقصد رسیده در یک سوم حریف

34 بار از دست دادن توپ

1 شوت در چارچوب و 4 شوت به سمت دروازه حریف

7 پاس بلند به مقصد رسیده

0 سانتر به مقصد رسیده

0 خلق موقعیت

 

 

1541270

 

بر خلاف نیمه دوم فصل گذشته برونو فرناندس در این فصل خیلی کم موثر بوده. خیلی وقتها در حالی که یک پاس ساده کار را راه می اندازد او سعی می کند هالیوودی پاس بدهد و توپ را از دست می دهد. این را با کارآمدی فان دبیک در شرایط تحت فشار مقایسه کنید.

 

1541265

 

برونو فرناندس دارد به مشکل تبدیل می شود. او شماره 10 نیست و اوله جراتش را ندارد که تعویضش کند. او در یک نیمه فقط 17 بار توپ را از دست داد.

 

 

1541267

 

جالب اینجا است که استیو مک‌لارن مربی سابق منچستریونایتد در روزهای اخیر با اشاره به زبان بدن ستاره پرتغالی گفته بود به نظر می رسد او مثل روزهای اول پیوستنش به شیاطین سرخ خوشحال نیست. مک‌لارن گفته بود:" من مدتی است برونو فرناندس را زیر نظر دارم و باید بگویم او این روزها ناراحت به نظر می رسد. علتش این است که او از میانه زمین به سمت راست متمایل شده و از این پست جدید خوشش نمی آید. زبان بدن او جالب نیست و او کمتر در جریان بازی دخالت می کند".

 

 

دیدگاه‌ها