کد خبر : 1717471 | 15 آبان 1399 ساعت 12:45 | 34.1K بازدید | 2 دیدگاه

آمار باورنکردنی گریزمان؛ از این ضعیف‌تر نمی‌شود

عملکرد ضعیف آنتوان گریزمان در جریان پیروزی 2-1 بارسلونا مقابل دینامو کیف مورد توجه رسانه‌های اسپانیایی قرار گرفته است.

آمار باورنکردنی گریزمان؛ از این ضعیف‌تر نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، با وجود پیروزی 2-1 بارسلونا مقابل دیناموکیف در لیگ قهرمانان در بازی دیشب دو تیم در نوکمپ که با گلزنی مسی و پیکه همراه بود؛ عملکرد ضعیف آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسا مورد توجه رسانه‌های اسپانیایی قرار گرفته است.

 

با انتشار آمار بازی مشخص شد حق با کارشناسان بوده چرا که گریزمان در جریان بازی حتی از مارک آندره تراشتگن دروازهبان‌ بارسا هم 9 بار کمتر توپ را لمس کرده بود. این آمار گریزمان در حالی به ثبت رسید که در نیمه اول مسابقه بارسلونا در نیمه زمین دینامو خیمه زده بود و آنسو فاتی و پدری بارها و بارها به سمت دروازه حریف حمله ور می شدند.

 

1541306

 

گریزمان اما هیچ شباهتی به این دو ستاره جوان نداشت و در طول مسابقه تنها سه شوت زد که یکی از آنها در چارچوب دروازه دینامو بود. شوتی که از فاصله نزدیک به سمت دروازه شلیک شد و واقعاً باید به گل تبدیل می‌شد.

 

به نظر می‌رسد از دست دادن این موقعیت عالی روحیه گریزمان را ضعیف کرد و او تا دقیقه 60 که در زمین حضور داشت تنها 14 پاس به هم تیمی های خود داد.

 

1541305

 

آمار دیگری که نشانگر نقش اندک گریزمان در جریان بازی دیشب است اینکه او در این شصت دقیقه نه روی کسی خطا کرد و نه بازیکنان دینامو روی او مرتکب خطا شدند.

 

گریزمان در این مسابقه نه پاس موثری به هم تیمی هایش داد و نه یک دریبل موفق داشت. در مجموع گریزمان در شصت دقیقه حضور در میدان تنها 22 بار پایش با توپ تماس پیدا کرد. این در حالی است که عثمان دمبله که به جای او وارد زمین شد درحالیکه 30 دقیقه در میدان حضور داشت، 29 بار به توپ ضربه زد. 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها