کد خبر : 1717475 | 15 آبان 1399 ساعت 13:00 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

با تایید مورینیو؛ گرت بیل امشب فیکس تاتنهام در اروپا

ژوزه مورینیو تایید کرد گرت بیل در بازی امشب این تیم در لیگ اروپا مقابل لودوگورتس بلغارستان به صورت فیکس به میدان خواهد رفت.

با تایید مورینیو؛ گرت بیل امشب فیکس تاتنهام در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امشب در شهر رازگراد بلغارستان به مصاف تیم لودگورتس می‌رود. دیدار دو تیم در هفته سوم لیگ اروپا برگزار می‌شود و پیروزی در آن برای تیم مورینیو اهمیتی کلیدی دارد چرا که تاتنهام از دو بازی اول خود سه امتیاز بدست آورده و پشت سر آنتورپ در رتبه دوم جدول گروه J قرار دارد.

 

1541312

 

گرت بیل از زمان انتقال پر سر و صدای قرضی اش از رئال مادرید به تاتنهام با اینکه چند بار به صورت تعویضی در لیگ برتر به میدان رفته ولی هنوز در لیگ انگلیس فیکس بازی نکرده است. مورینیو بعد از بازی برایتون گفته بود قصد دارد از لیگ اروپا برای رساندن گرت بیل به شرایط کامل مسابقه استفاده کند.

 

گرت بیل در دو بازی قبلی تاتنهام در لیگ اروپا مقابل لاسک و آنتورپ هم فیکس بازی کرده بود و با تایید مورینیو او امشب در مقابل لودوگرتس هم بازیکن فیکس خواهد بود.

 

1541311

 

از دیگر بازیکنانی که مورینیو در لیگ برتر کمتر از آنها استفاده می‌کند ولی امشب احتمال دارد به صورت فیکس به میدان بروند می‌توان به دله آلی، کارلوس وینیسیوس و استیون برگوین اشاره کرد.

 

 

دیدگاه‌ها