کد خبر : 1717488 | 15 آبان 1399 ساعت 13:46 | 68.7K بازدید | 1 دیدگاه

کام ما و هواداران را تلخ کردند؛

مطهری: درباره خروج آل کثیر از فهرست تصمیم می‌گیریم

دستیار گل محمدی از احتمال خروج آل کثیر از فهرست پرسپولیس خبر داد.

مطهری: درباره خروج آل کثیر از فهرست تصمیم می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، در اولین نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و سایپا، حمید مطهری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. دستیار یحیی گل محمدی به تمجید از بازیکنان پرسپولیس در آسیا پرداخت و همچنین گفت که آن ها نباید به چهار دوره قبلی لیگ بپردازند. او همچنین به احتمال خروج آل کثیر از فهرست این تیم پرداخت و درباره شایعه ابتلای نعمتی به کرونا اظهار نظر کرد.

 

* آغاز لیگ برتر؟
از شروع لیگ خوشحالیم اما متاسفانه بدون تماشاگر است. در آسیا فداکارانه بازی کردیم اما دیده نشد و کام ما، هواداران و بازیکنان را تلخ کردند. دوست داشتم به هواداران و بازیکنان تبریک بگویم. الان یک فصل جدید شروع شده و با انگیزه زیاد می‌خواهیم لیگ را شروع کنیم. می‌خواهیم از نظر آمار و ارقام بهتر باشیم. لیگ فوق العاده سخت است اما ما پرسپولیس هستیم با ذهن هایی برنده خواه. یک اما وجود دارد، این که نباید در خواب چهار دوره قهرمانی باشیم و باید از صفر شروع کنیم و این را بچه ها و کادرفنی هم می‌دانند.

 

* تقابل با سایپا؟
سایپا تیم جوان و خوبی است. من دو سال مربی سایپا بودم و شرایطش را می‌شناسم. ابراهیم صادقی بچه پاک و سالمی است و امیدوارم موفق باشد. فردا باید با تمرکز بالا و هوشمندانه بازی کنیم. ما باید کنترل بازی را در دست داشته باشیم. باید بتوانیم از راه هایی که بلدیم به سایپا ضربه بزنیم، ما همیشه برای بردن بازی میکنیم و باید همیشه ببریم، ببریم و ببریم. درست است که یک سری از یاران را از دست دادیم اما کادرفنی پرسپولیس هیچ موقع دنبال این بهانه ها نبوده است. از جوان ترین تا مسن ترین بازیکنان برای ما ارزشمند هستند، من لیگ را دوی صد متر می‌دانم و مهم است که استارت اولیه را خوب بزنیم و در ادامه برنده بازی باشیم. ما این استارت را از فردا خواهیم زد.

 

 

1541355

 

 

* خرید بازیکن و خروج آل کثیر از فهرست؟
ما 7 سهمیه لیگ برتر را گرفتیم و اگر بخواهیم فعالیت کنیم بازیکنان جوان می‌خریم. عیسی ناجوانمردانه محروم شد و امیدواریم بخشیده شود چون بازیکن توانمندی است. ما به خروج عیسی از فهرست فکر کردیم اما باید ببینیم چطور می‌شود. امیدواریم او بخشیده شود اما اگر اینطور نشود در این باره تصمیم گیری می‌کنیم. حضور مرتضی تبریزی شایعه است.

 

* رادوشوویچ؟
رادوشوویچ یک مقدار مشکلات با باشگاه داشت و در تمرینات ما بعد از قطر اضافه نشد. امیدواریم مشکلات او حل شود و به ایران بیاید. ما مشکلی در خط دروازه نداریم و دو دروازه بان جوان هم خواهیم داشت.

 

* محل برگزاری بازی؟
24 ساعت قبل از بازی نمی‌دانستیم بازی کجا برگزار می‌شود، به ما گفتند شاید در شهر قدس برگزار شود. این برای شان سازمان لیگ و فدراسیون خوب نیست و باید زودتر تصمیم بگیرند.

 

* موضوع کرونای سیامک نعمتی
جا دارد از پزشک تیممان تشکر کنیم، اقای حقیقت سخت گیرانه تست ها را انجام دادند. ما دیروز ساعت 10 تست دادیم و فعلا نتایج آن نیامده است. من هم موضوع سیامک را شنیده ام اما چیزی نمی‌دانم. فکر میکنم دو ساعت بعد که به تمرین برویم این موضوع هم مشخص شود.

دیدگاه‌ها