کد خبر : 1717490 | 15 آبان 1399 ساعت 14:10 | 21.3K بازدید | 1 دیدگاه

همچنان جوان ترین تیم لیگ برتر خواهیم ماند؛

صادقی: با قدرت مقابل پرسپولیس حاضر می‌شویم

ابراهیم صادقی می‌گوید که پرسپولیس نسبت به فصل گذشته قوی تر شده است.

صادقی: با قدرت مقابل پرسپولیس حاضر می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا در نشست خبری به آغاز لیگ پرداخت و گفت: خوشحالیم که لیگ شروع شده و می‌توانیم فوتبال بازی کنیم. ما هفته قبل آماده بازی ها بودیم و نمی‌دانم دلیل تعویق چه بود؛ اگر به خاطر کرونا بود که الان اوضاع بدتر است. کاملا آماده ایم و می‌خواهیم قوی تر بازی کنیم، امسال هم جوان ترین تیم لیگ هستیم و دوست داریم تبدیل به باشگاهی سازنده شویم و این افتخاری برای ماست.

 

او همچنین درخصوص بازی فردا عنوان کرد: درباره بازی فردا؛ قطعا بازی محکمی را مقابل تیم بزرگ و قابل احترام پرسپولیس انجام می‌دهیم. به تمام بازیکنان و مربیان این تیم بابت چهار قهرمانی و حضور در  فینال آسیا تبریک می‌گویم اما مطئمنا فردا دست و پا بسته نخواهیم بود.

 

سرمربی نارنجی پوشان در مورد وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: تیم آن ها تقویت شده و تیم ما هم همینطور. جوانان پارسال ما باتجربه شدند و اعتماد به نفس بیشتری دارند و امیدواریم که نتایج بهتری هم بگیریم. پرسپولیس نسبت به فصل گذشته قوی تر است چون بازیکنان بهتری به آن ها اضافه شدند. آرمان رمضانی خودش جدا شد و تصمیم گرفت به تیم دیگری برود و برایش آرزوی موفقیت داریم.

 

وی درباره نقل و انتقالات سایپا توضیح داد: هدف ما این بود که اسکلت تیم را حفظ کنیم و 5-6 بازیکن بیاوریم، اما متاسفانه بازیکنانی که از ما جدا شدند  خواسته هایشان خیلی بیشتر از رقمی بود که ما می‌خواهیم. در حد توان تیم خوبی بستیم و امیدواریم، بازیکنان 18-19 ساله باید قدر این فرصت را بدانند و طوری بازی کنند که راه برای هم نسل هایشان در تیم های دیگر باز شود.

 

صادقی در خصوص جدایی بازیکنان باتجربه تیمش گفت: چند بازیکن باتجربه جدا شدند اما جایگزین ها بازیکنانی هستند که در لیگ بازی کردند و مطمئنا مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

دیدگاه‌ها