کد خبر : 1717498 | 15 آبان 1399 ساعت 14:40 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

برند شوستر:

متاسفم؛ سه تیم معمولی هفت گل به رئال زده اند

برند شوستر معتقد است عملکرد رئال در دور گروهی لیگ قهرمانان باید بسیار بهتر از این ها می بود.

متاسفم؛ سه تیم معمولی هفت گل به رئال زده اند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از سه بازی در دور گروهی لیگ قهرمانان با 4 امتیاز در رده سوم پس از گلادباخ و شاختار قرار دارد. رئال در نخستین بازی خود با نتیجه 2-3 مقابل شاختار بازنده شد. سپس در زمین گلادباخ و با گل های دقایق پایانی کریم بنزما و کاسیمیرو از شکست 2-0 فرار کرد و سه شنبه شب نیز توانست اینتر را در زمین خود 3-2 شکست دهد.

 

 

1540928

 

 

برند شوستر سرمربی آلمانی سابق رئال در مصاحبه با اوندا سرو وضعیت خط دفاعی رئال را به به باد انتقاد گرفت:« در این سه بازی رئال مادرید باید هر طور که شده برنده می شد اما در دفاع کار را برای حریفان آسان کرد. این گروه سه تیم معمولی دارد اما متاسفانه همان ها هفت گل به رئال زدند.»

 

شوستر در مورد جنجال لور رفتن مکالمه کریم بنزما و مندی علیه وینیسیوس گفت:« نباید حرف هایی که در مورد بنزما و وینیسیوس زده می شد را زیاد جدی می گرفتیم چرا که این بحث مربوط به یک بازی بود و دیگر گذشته است. البته به نظر می رسد که آن اتفاقات تاثیری هم روی وینیسیوس نگذاشته است.»

 

 

1535255

 

 

شوستر در مورد تمایل رئال به جذب دیوید آلابا مدافع چپ بایرن که مذاکرات تمدیدش به بنبست رسیده نیز گفت:« آلابا یک جواهر است. با چشمان بسته او را می خرم.»

 

 

دیدگاه‌ها