کد خبر : 1717515 | 15 آبان 1399 ساعت 17:22 | 199K بازدید | 5 دیدگاه

چنین چیزی را از رونالدو نمی بینید

حرکت عجیب از لیونل مسی مقابل دیناموکیف (عکس)

انتشار یک ویدیوی 12 ثانیه ای از لیونل مسی در جریان بازی دیشب مقابل دیناموکیف، بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت.

حرکت عجیب از لیونل مسی مقابل دیناموکیف (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در نوکمپ برابر دیناموکیف در دیداری دشوار به برتری 2-1 رسید. تصور می شد بارسا برابر تیمی که غایبان بسیاری داشت، به راحتی پیروز شود و گل دقیقه 5 لیونل مسی از روی نقطه پنالتی هم نوید یک بازی پرگل را می داد اما بارسا از دقیقه 30 به بعد افت کرد و بازی را در اختیار دینامو گذاشت.

اگر مارک آندره تراشتگن درون دروازه بارسا نبود، احتمالا یک شکست تلخ برای این تیم رقم می خورد.

 

 

1541404

 

1541402

 

1541403

 

 

در حالی که دینامو در دقایق پایانی فشار زیادی به بارسا وارد می کرد و به دنبال زدن گل تساوی بود، در یک صحنه لیونل مسی در میانه زمین بدون اینکه فشاری به بازیکن صاحب توپ بیاورد، در حال قدم زدن دیده شد. انتشار ویدیوی این صحنه اکنون بحث برانگیز شده است.

 

یکی از کاربران توئیتر نوشته است:« من عاشق مسی ام ولی این دیگر چه حرکتی بود؟»

 

کاربر دیگری توئیت کرد:« امکان ندارد رونالدو در صحنه ای مشابه قدم بزند.»

 

یک کاربر دیگر اما این حرکت مسی را با انتشار عکس زیر توجیه کرد:« فقط 13 ثانیه از بازی مانده بود و مسی خسته بود. او در این مدت 5 بازی سنگین 90 دقیقه از جمله دو بازی ملی را پشت سر گذاشته است.»

 

 

1541401

 

 

در مورد لیونل مسی این روزها حرف و حدیث بسیار است. خیلی ها معتقدند او در بارسا خوشحال نیست و در نیم فصل شاید پیش قراردادی با منچسترسیتی امضا کند. برخی خبرنگاران نزدیک به باشگاه بارسلونا نیز معتقدند بعید است مسی فصل بعد در بارسا بماند چرا که باشگاه به دلیل مشکلات اقتصادی، توان پرداخت دستمزد هنگفت او برای فصل بعد را ندارد.

 

 

1541166

 

 

اخیرا مصاحبه کیکه ستین و حرف های او بر علیه مسی و قدرتی که او در رختکن دارد نیز جنجال ساز شد. ستین از بازیکن سالاری حاکم بر بارسا حرف زد و گفت که مسی چنان قدرتی در بارسا دارد که هیچکس نمی تواند او را تغییر دهد. مسی هنوز پاسخی به سرمربی سابق خود نداده است.

به نظر می رسد همه چیز در درجه اول به نتایج این فصل بارسا و سپس تیم مدیریتی ای که سکان کار را در ژانویه در دست خواهد گرفت بستگی دارد. مسی در بارسا ماندنی خواهد بود؟

 

دیدگاه‌ها