کد خبر : 1717573 | 16 آبان 1399 ساعت 01:33 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی آرسنال و شکست سنگین میلان در لیگ اروپا

در شبی که آرسنال با نتیجه 4-1 مولده را شکست داد، میلان با نتیجه 3-0 مغلوب لیل شد.

پیروزی آرسنال و شکست سنگین میلان در لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، میلانی ها که فصل جدید را بسیار خوب آغاز کردند و در 6 هفته ابتدایی سری آ، 5 پیروزی و یک تساوی به دست آوردند، امشب برابر لیل نمایش ضعیفی داشتند و در خانه با نتیجه 3-0 مغلوب شدند. ستاره این دیدار یوسف یازیچی، مهاجم ترک تبار لیل، بود که هر سه گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند.

اولین گل لیل در این دیدار در دقیقه 22 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. خطای آلسیو رومانیولی، کاپیتان میلان، روی یازیچی باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. خود یازیچی پشت ضربه قرار گرفت و با فریب لوئیجی دوناروما، دروازه را باز کرد.

 

1541469

 

نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم لیل به گل دوم رسید. در دقیقه 55 بود که یازیچی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه او بعد از برخورد به پای مدافع حریف، با اشتباه دوناروما وارد دروازه شد.

تنها سه دقیقه بعد، یازیچی هت تریکش در این دیدار را تکمیل کرد. این بار روی یک ضدحمله سریع بود که با پاس جاناتان دیوید، یازیچی درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه میلان فرستاد. تلاش میلانی ها برای جبران گل های خورده ثمری نداشت و بازی با نتیجه 3-0 به سود لیل به پایان رسید.

 

1541474

 

اما آرسنالی ها چندان کار سختی نداشتند و با دو گل به خودی حریف و همین طور گل های نیکلاس پپه و جوزف ویلاک، مقابل حریف نروژی شان به پیروزی 4-1 رسیدند.

هرچند این مولده بود که در دقیقه 22 با گل الینگسن به پیروزی رسید. او که پشت محوطه جریمه آرسنال صاحب توپ شده بود، با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با همین یک گل به پایان خواهد رسید، آرسنال در دقیقه 45 به گل تساوی دست پیدا کرد. روی یک ضدحمله سریع از آرسنالی ها بود که کریستوفر هاگن در تلاش برای دفع توپ، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

این نتیجه تا دقیقه 62 پایدار بود تا اینکه بازیکنان مولده یک بار دروازه خودی را باز کردند. سبایوس که با یک دو با ویلاک، درون محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، آن را به دهانه دروازه ارسال کرد و این بار شِریف سینیان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

7 دقیقه بعد فشار حملات آرسنال به گل سوم منجر شد. روی یک حرکت از سمت چپ، پاس در عرض بوکایو ساکا به پپه رسید و او هم با یک شوت پای چپ، اختلاف را به دو گل افزایش داد.

 

1541475

 

اما این هم پایان کار نبود و آرسنالی ها در دقیقه 88 به گل چهارم رسیدند. پِرِس بازیکنان آرسنال از جلوی زمین باعث شد تا مدافعان مولده دچار اشتباه شوند و در نهایت با پاس در عمق پپه، ویلاک با یک شوت دقیق، حساب کار را 4-1 کرد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

دیدگاه‌ها