کد خبر : 1717585 | 16 آبان 1399 ساعت 09:40 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: میلان همانطور بازی کرد که لیل می‌خواست

استفانو پیولی بعد از شکست سنگین میلان مقابل لیل در لیگ اروپا با عصبانیت از اشتباهات تیمش انتقاد کرد و گفت میلان همانطور بازی کرد که حریف فرانسوی می‌خواست.

پیولی: میلان همانطور بازی کرد که لیل می‌خواست

به گزارش "ورزش سه"، آث میلان دیشب در خانه خود سن‌سیرو در سومین بازی از مرحله گروهی لیگ اروپا به مصاف لیل فرانسه رفت و با نتیجه 3-0 مغلوب شد. میلان با این شکست با شش امتیاز از سه بازی در رتبه دوم جدول گروه H قرار گرفت و لیل با 7 امتیاز به صدر جدول رفت.

 

1541496

 

استفانو پیولی سرمربی میلان که از نتیجه و عملکرد تیمش ناراحت بود در پایان بازی گفت روسونری با اشتباهات پرهزینه کار را برای خودش سخت کرده و دقیقاً همانطور بازی کرده که حریف فرانسوی می‌خواست.

 

این شکست به روند شکست‌ناپذیر بودن میلان در 24 بازی پیاپی پایان داد. سیاست استفاده گردشی از بازیکنان این بار به نفع پیولی عمل نکرد و لیل با هت تریک ستاره اش یوسف یازیجی موفق شد روسونری را در خانه در هم بکوبد.

 

1541497

 

پیولی در پایان بازی گفت: " ما در مقابل تیمی قدرتمند بازی می‌کردیم و خودمان کار را برای خودمان سخت کردیم. ما بازی را بد شروع نکردیم ولی من انتظار داشتم در حمله خطرناک‌تر باشیم درحالیکه نتوانستیم به اندازه کافی فرصت گلزنی خلق کنیم. در مقابل تیمی که در ضدحمله اینقدر قوی عمل می‌کند به محض اینکه ما جلو می‌رفتیم ناخودآگاه فضاهایی باز می‌شد که همان چیزی بود که حریف می‌خواست. ما خودمان همانطور بازی کردیم که مورد پسند حریف بود".

 

سرمربی میلان در ادامه گفت: " ما مثل همیشه نکات مثبت و منفی بازی را بررسی می کنیم. ولی برای اولین بار بعد از مدتها در این بازی نقاط منفی ما بیشتر از نقاط مثبت بود. ما خودمان نبودیم و در بدترین بازی ممکن اشتباهات بدی کردیم. چون لیل تیمی است که از این اشتباهات حداکثر استفاده را خواهد برد".

 

 

دیدگاه‌ها